veranderd de kleur van het haar?

Mijn zoontje Senna heeft als sinds zijn geboorte spierwit haar

Nu krijgt hij boven op zijn hoofd allemaal donkere haartjes

De witte kleur overheerst nog het meest hoor boven op zijn hoofd maar er zitten best veel donkere haren er tussen



Krijgt hij nu donker haar?

Heeft er nog meer mama’s met kindjes die eerst wit/blond haar hadden en nu donker?





Ik heb zelf trouwens donker haar en mijn vriend donker blond roodachtig

Heyy…



Ik was eerde zelf heeeeel lichtblond en werd idd met de jaren donkerder en donkerder…ik zie het nu ook aan mijn dochter,was blond,niet zo blond als jouw kindje hoor maar toch heel licht…en nu is ze bijna 8 en echt donkerblond…



Wel jammer als t echt donker werd,prachtige kleur haar hoor… :inlove:

heeyyy



Ja hij heeft mooi kleur haar

had niet verwacht dat juist senna donker zou worden



van maris verwacht ik het wel

zij had bij de geboorte donker haar en toen werd het blond

en nu word het weer wat donkerder



ik ben benieuwd vind het gewoon grappig dat er allemaal donkere haren tussen zijn haren zitten

het wordt er namelijk steeds meer

Mijn vriend had vroeger ook blond haar maar hij heeft nu donker bruin haar.

Zowel ik als mijn vriend waren vroeger echt heel blond (bijna wit) maar naarmate we ouder werden werd ons haar ook donkerder. Mijn haar heeft nu een beetje een vreemd kleurtje. Het is midden tot donkerblond maar de onderste laag haren is gewoon bruinig. Mijn vriend is voornamelijk kaal, maar het beetje haar dat ie nog heeft is heel donkerblond :wink:



Trouwens had ook mijn vader vroeger van dat blonde haar en die heeft nu dus gewoon echt zwart haar, en nee het is niet geverfd.

grappig zeg dus het komt vaak voor



Maar ik dacht altijd dat dan alle haren tegelijk een beetje donkerder word dan

En niet zoals bij senna donkere haartjes tussen de witte haartjes



Ik zag trouwens vanmiddag in de tijdschrift weekend dat die eerst zoon van micheal jackson vroeger ook spierwit haar had en die heeft nu ook donker haar



grappig ik ben gewoon heel erg benieuwd of senna over een paar jaar gewoon haar heeft

indd hier ook afgelopen week ontdekt en nu al meerdere

heb net foto`s gemaakt denk je het zelfde bedoelt

bryan was lichtdonker(bevalling) en is naar blond gegaan en toen naar donkerblond gegaan en nu zwart/bruine haren

ik heb donkerbuin

hoi,



ik had “vroeger” ook spierwit haar en nu is het donkerblond,



:-*

ja mama 20 zo ziet het er bij senna er ook uit

vanaf zijn geboorte had hij altijd in bruine haar aan de zijkant links



nu heeft hij dus heel veel grappig dat bryan dat ook heeft

Hoe oud is hij?



op welk leeftijd zou het helemaal een andere kleur zijn?

bij de pubertijd of al veel eerder?

bijna 3 jaar en 10 maanden( 3 augustus)

hij wordt 3 okt 4 jaar

Wat grappig zo met die donkere haartjes ertussen!



Bij Laura is de haarkleur wel veranderd, maar dat ging heel geleidelijk. Bij haar lijkt het nu meer een soort van blonde uitgroei - onderaan heel lichtblond, bovenaan bruin, en daartussenin iets van donkerblond.

Ik verwacht dat het nog wel wat donkerder zal worden (ze heeft nu ongeveer mijn haarkleur, maar papa’s haar is zwart).

Ik ben geboren met pikzwart haar, toen werd het lichtblond en nu is het donkerbruin :mrgreen: (en grijs dus ik mik er nu verf overheen :lol: ).



De kapper vertelde me trouwens dat tot het 7e jaar de structuur van het haar nog kan veranderen (krullen wordt stijl en vice versa bijvoorbeeld).

Mijn broertje was vroeger ook zo spierwit. Hij heeft nu bruin haar, rond

zijn 12e geloof ik dat hij helemaal bruin was :smiley:

Jaaaaaaa dat kan hoor haarkleursverandering ,meestal rond 3-5 jaarige leeftijd.



Wendy had als baby dreuszijnde zwart haar en toen is veranderd naar donkerblond , nu is het lichter van kleur en zo is het al een poos , ze is nu ook bijna 8.



Maar t was echt zwart! En dus nu lichtblond.



En weet ook van Stein hier op forum ( van jannigje) die heeft ook haarskleurverandering gehad, niet heel drastisch als ik ken van wendy ,maar toch duidelijk van wit/blond naar roodachtig :inlove:

Mijn vriend had spierwit haar in z’n eerste 3 levensjaren en daarna werd het hardstikke donker; tegen zwart aan. Nu is er van zijn hele haardos nog maar weinig over :mrgreen: :angel:

Ik heb zelf als 2-jarige spierwitte pijpekrullen gehad. Bij mijn geboorte was het zwart.

Na mijn derde jaar werd het steeds donkerder, nu ben ik echt gewoon een brunette, behoorlijk donker ook.



Nathalie is met zwart haar geboren wat steeds lichter werd. Ze is nu blond. Ben benieuwd of haar haar nog donkerder gaat worden.

Mijn oudste mannetje is ook erg blond, maar afgelopen winter was het al iets donkerder.

Nu lijkt het toch ook niet meer zo wit blond als vorig jaar.



Ik denk dat hij met een jaar of 2 bruin haar zal hebben.



(had zijn papa ook . De eerste jaar van zijn leven superblond en dan ineens overgaan in donker haar)





Ik kan me trouwens nu niet voorstellen hoe hij met bruin haar zal zijn!! Echt raar.

@minniemouse wrote:

Ik kan me trouwens nu niet voorstellen hoe hij met bruin haar zal zijn!! Echt raar.




Dat kan ik me dus ook echt niet voorstellen.

Nathalie haar wenkbrauwen zijn wel licht van kleur, misschien dat ze dan toch blond blijft?

Ik weet het ook niet :lol:

hihi, ik hoop dat het geleidelijk gaat anders kan ik niet wennen hoor… :oops:



Ik ben gek op mijn witblonde mannetje, moest eerlijk gezegd al wennen aan zijn kleine broertje met donkere haren en donkere ogen :oops:







Hier zijn Matthijs zijn wenkbrauwen ook wit/blond…zou het dan toch?? Kan bijna niet, bij ons zit geen blond in de familie. (ja, donkerblond)