Het is volgens mij van dat reclamedoek. Het lijkt in ieder geval op een soort kunststof-materiaal waar bloemen op geprint zijn.
Ik heb op google gezocht maar ik kon niks vinden wat erop leek. Maar ik vind het wel heel mooi.
@wwb wrote:
peetje, dat durf ik niet hoor. Ik woon hier nog niet zo lang, en onopvallend daar een foto van maken lijkt me ondoenlijk (het is niet een van de buren, want dan zou ik dat nog wel durven, maar meer aan het eind van de straat)
Ok, dat snap ik :thumbup:
Zie mijn fotootje! Inmiddels hebben we vouwgordijnen en staan er nog wat olifantjes en knutselwerkjes van Isabel op de vensterbank erbij… :mrgreen:
@pino wrote:
Zie mijn fotootje! Inmiddels hebben we vouwgordijnen en staan er nog wat olifantjes en knutselwerkjes van Isabel op de vensterbank erbij… :mrgreen:
EN zijn de ramen gelapt… hihi
(deze foto is van vorig jaar, toen we er net woonden)
komen ze
schoen wat mooi!!!
Ben er ook wel blij mee. Dank je :-*
En de planten doen het super.
Een keer in de twee weken een halve liter en ze groeien maar door.
Ze staan er al wel 5 jaar,maar ben er nog steeds niet op uit gekeken.
Zilver is hip…
Ik zeg een mooie zilveren vaas…al dan niet met bloemen erin :mrgreen:
Ik heb wel een vrij volle vensterbank…
Nu staan er aan iedere kant een megavaas,zo’n platte maar wel groot.
Dan 2 kaarsjes…in het midden een zilveren bakje met een plantje dan weer een kaarsje en dan dus weer zo’n vaas.
Normaal staan er ook foto’s maar met de kerstdrukte haal ik die altijd even weg anders ga ik gillen van de hoeveelheid troepjes in huis
wij hebben de vensterbanken er heel bewust uitgehaald toen ons nieuwbouwhuis werd opgeleverd (we waren tijdens de bouw nét te laat met zeggen dat ze ze niet hoefden te plaatsen)… geen ruimte voor gefrutsel hihi en tierlantijntjes.
Onder het raam staan convectoren dus het enige wat nog wel eens bij ons voor het raam wil staan is Y. en dat zal tzt wel besmettelijk snel overslaan naar R. 8) :lol: