Vensterbank?

Wij zijn op zoek naar een vensterbank van 2,90 lang. Boven de vensterbank zit enkel glas dus moet er rekening gehouden worden met condens op de vensterbank.



Bij de Gamma verkopen ze alleen vensterbanken van 2,60 lang of anders wordt het 4,10 lang en dan betaal je ook het dubbele terwijl ik maar 30cm extra nodig heb.



Weet iemand waar ik een lange vensterbank kan kopen?

Pffft, lastig. Misschien een wat grotere bouwmateriaal zaak? Dus niet gericht op de thuis klusser maar op klusbedrijven?



Heb je al gegoogled?

Misschien een idee om een handig iemand in de familie een vensterbank te laten maken??



Of word dat (veel) te ingewikkeld? :think:

Er zijn ook sloopbedrijven (die oude gebouwen strippen) en die hebben dat soort dingen vaak wel… Alleen zou je dan moeten uitzoeken welk bedrijf dat doet in jouw buurt!

vaak hebben ze standaardmaten, zo hadden wij dat hier met de gipsplaten, het kon net niet, de eena kleinste, en toen moesten we ook de langste nemen, waar we vervolgens een kwart weer van bij de vuilnis konden zetten

Volgens mij hebben ze bij de praxis langere, ik zat laatst ook met dat probleem :wall: :wall:

Misschien bij Bouwmaat

Bedankt voor de antwoorden. We gaan zeker even kijken bij de Bouwmaat (als ie in de buurt zit) en bij de Praxis.



Dank jullie wel, meer suggesties zijn altijd welkom hoor :mrgreen:

Misschien bij de Hornbach.