Venkelthee

Hoe geef je venkelthee voor krampjes? Doe je dat voor de voeding? Doe je dat erna? Doen je het mengen? Hoe geef je het? En hoeveel?

@Daantjuh wrote:

Hoe geef je venkelthee voor krampjes? Doe je dat voor de voeding? Doe je dat erna? Doen je het mengen? Hoe geef je het? En hoeveel?




Wij gaven Anoek venkeldruppels door de voeding moeten ze wel

de fles leegdrinken natuurlijk :wink:



Maar met venkelthee geen ervaring…

Hmm en laat ik nu net de thee in huis hebben :?

wij maakten de thee en gaven dat gewoon in zn fles…Dronk die gewoon op!

wij maakten de thee en gaven dat gewoon in zn fles…Dronk die gewoon op!

Bij mij is door de kraamhulp venkelthee afgeraden…zou niet zo goed zijn als wij dachten.

Zij raade druppeltje aan cinababy homeopatisch.

Ik heb daarom nooit venkelthee gebruikt,maar zo veranderd het elke keer weer.

venkelthee wordt idd sinds een paar jaar afgeraden bij darmkrampjes, omdat dit de darmpjes helemaal lam kunnen leggen het is beter om zonnatura rooibosthee te geven. En dan gewoon een paar theelepeltjes voor de voeding of op het moment dat er krampjes zijn.

Google maar eens op venkelthee en baby… dan ga je het echt niet meer gebruiken.



Idd rooibosthee zou beter zijn en zou net zo goed werken… :thumbup:

Ik heb het 2 jaar geleden wel gebruikt en het werkte super. Zodra de krampjes weg waren, er ook mee gestopt. Ik deed 5 ml venkelthee in de fles en de rest aanvullen met gewoon water en dan de flesvoeding.

Echt neem rooibosthee…is veel beter.

Dan gewoon iedere fles met 10cc thee maken de rest water en de schepjes erbij doen.

:hug: sterkte!

En dan die 10cc zien als 10cc van de 150?!?

Ja!

Gewoon ipv water dan 10cc rooibosthee (haal wel de thee puur,zonder toevoegingen) en dan met water aanvullen tot de 150cc en de schepjes erbij en geven :thumbup:

ok thnks :-*