Ik had dinsdag een afspraak bij de verloskundige en ik kreeg een echo om dat ze twijfelde hoe de kleine nou lag.
ik dacht over dwars en zei dacht in stuit niet dat nu zo veel uit maakt maar gewoon om te kijken wie er gelijk had.
ik vond het alleen maar leuk om even naar die kleine te kunen kijken.
het hoofdje lag dus wel beneden en toen zei ze weet jij eigelijk al wat het word.
ja een jongen zeg ik ze zei sorry maar ik kan hier niet echt een jongen uit halen ik zou denken een meisje.
ik heb met 16 weken gehoord dat het een jongen werd en met 19 weken nu heb ik dus alleen maar jongens kleren gekocht wel gelukig een neutrale kamer.
maar ik weet nu niet wie ik geloven moet :think:
bij wie is het ook wel eens vekeerd gezegd ???
Een jongen wordt meestal niet verkeerd gezien… een meisje nog wel eens!! Ik zou in jullie geval dus nog maar een echo laten maken voor de geslachtsbepaling… zou ook zo knullig zijn als het nou wel een meid blijkt te zijn en jij alleen jongens kleren hebt!
:-*
MAar 16 weken is dan ook nog wel erg vroeg om met zekerheid het geslacht te kunnen zien, het kan… maar de kans dat ze er naast zitten is natuurlijk wel best groot. hmmm ik zou mooinog een pretecho bestellen als ik jou was voor de zekerheid.
Ik zou denk ik ook nogmaals willen laten kijken dan. 16 weken is vroeg, maar met 19 weken moeten ze het toch duideljk kunnen zien. Misschien de vk nóg een keer vragen, en anders een pretecho; maar dat is dan misschien wel zonde van je geld. Zou eerst de vk proberen.
Bij een te vroege geslachtsbepaling schijnen ze meisjes nog wel eens aan te zien voor jongentjes, omdat de schaamlippen dan nog niet voldoende ‘uitontwikkeld’ zijn (ze zijn dan groter) en dan nog wel eens voor iets anders worden aangezien. Maar 19 weken lijkt me niet echt te vroeg… :o
Ik zou het inderdaad nog eens navragen en/of een pretecho laten maken. Bij een echobureau kun je soms trouwens ook kiezen voor enkel een geslachtsbepalingsecho, dat scheelt een hoop geld. Maar een pretecho is natuurlijk ook gewoon heel erg leuk.
pret echo laten maken en ons dan ASAP laten weten
:lol:
het kan, het verkeerde geslacht kan gezien worden. meestal als het zo is dan zijn het meisjes die voor jongetjes worden aangezien.
ik zou toch een nieuwe echo laten maken als ik jou was :mrgreen:
apart, je zou toch zeggen dat de vk zo iets alleen zegt als ze het 100% zeker weet…
met 16 wkn worden er heel veel fouten gemaakt mbt het geslacht inderdaad omdat de schaamlippen van de meisjes nog erg groot en nog niet volledig ontwikkeld zijn.
Waar ik heb gewerkt deden we nooit een geslachts bepaling met 16 wkn mede dus omdat de kans heel groot was dat je een vergissing maakte.
Ik zou dus ook voor de zekerheid een extra geslachts bepaling laten doen.
Wij kregen in het ZH destijds te horen dat sommige artsen/gyns zich niet eens aan geslachtbepaling wagen ivm het risico van verkeerd zien :eh: .
Blijven altijd mensen natuurlijk, en die maken wel eens “fouten”…
hier ben ik weer een keertje.
overal waar mensen werken worden fouten gemaakt dat weet ik ook maar ik schrok gewoon nog al toen we dit hoorden.
ik ga maandag bellen voor een 3d echo met 16 weken is idd erg vroeg maar ik dacht om dat met 19 weken ook een jongen werd gezegd dat het dan ook wel zo zou zijn maar nu twijfel ik gewoon heel erg.
en je wilt het dan gewoon zeker weten wat het nou is.
Toen ik zwanger was van Savannah hebben ze met de 20 weken echo verteld dat ik een jongen kreeg…
Enne 19 weken later kreeg ik toch een meisje :mrgreen:
Jeetje!
Tamara en toen had je alleen ‘jongens’ kleding voor je dochtertje?
Wij weten het gewoon niet afwachten dus.
Gister ben ik wezen kijken om kleding voor de kleine, maar unisex is wel moeilijk hoor!
Hoe is het afgelopen mamadidi?
Als ik haar andere berichtjes lees is het een jongetje en is hij een aantal weken al te vroeg geboren…