Veiligheidshaakjes / Kastslotjes!

Vraagje,

Wij hebben kasten waar Riley (nu nog) toegang tot heeft,

en ik wil dit voorkomen.

Hij mag heel veel hoor :mrgreen: maar bepaalde dingen mag gewoon niet,

en doet het toch. (Wel is dvds gezien met wasco er op?)

Anyway, nu wil ik van die haakjes of magneetjes (whatever maakt mij niet uit) halen, zodat HIJ ze niet open kan maken… maar…

Het liefst ZONDER schroefjes, aangezien er op 1 kastje moet, waar glas in zit…

Iemand enig idee welke winkel die heeft?

(Ik heb geen ikea hier overigens…)

Hee, ik lees mee! Hier heb ik ooit de standaard haakjes voor de keuken gekocht, maar we hebben een gloednieuwe keuken, dus mijn man vertikte het die erop te zetten, dat vond hij zonde. Nu zit Jurian nergens meer aan (1 kastje mag, daar zitten zijn borden en bekers in). Maar spruitje 2 zal het vast ook allemaal ontdekken. Ik lees dus mee :smiley:

Op babywalz staat vanlles qua sluitingen.

Wij hebben de sluiting in de laden zitten e.d.

Tja wel met schroefjes maar aan de buitenkant zie je ze niet gelukkig!

@Cin. wrote:

Op babywalz staat vanlles qua sluitingen.

Wij hebben de sluiting in de laden zitten e.d.

Tja wel met schroefjes maar aan de buitenkant zie je ze niet gelukkig!

Ht niet zien maakt mij niet uit, het is vooral het niet kunnen doen in een glasplaat haha!

had je al gekeken bij babywalz?

Wij hebben hier gewoon 2 maanden ofzo met van die ducktape gezeten op de kast :mrgreen: . Wij hadden ook geen zin om erin te boren/schroeven en na een paar x proberen was de lol er wel vanaf en kon het er helemaal vanaf.

Het was even geen gezicht, maar we zitten ook niet met van die eeuwige haakjes of beschadigingen. Meestal is het maar even dat ze het proberen.

We hadden die beveilingen wel liggen trouwens, maar dus niks mee gedaan.

blijft een zuignap ook goed vastzitten op het oppervlak van jullie kast?

Want op glas kan je die wel vast zetten natuurlijk en dan ‘om het hoekje’ nog een zuignap met haak en daar tussen een stevig elastiek.

Mijn ouders hadden die constructie op de koelkast zitten met zo’n tentband om de kat uit de koelkast te houden :mrgreen: (beest zette de nagels tussen de rubbers en roofde de hele koelkast leeg tot grote vreugde van de hond die gewoon wachte wat eruit kwam vallen :o ).

Dit was het enige wat werkte (ook daar natuurlijk geen mogelijkheid om te schroeven oid hihi), wel elke week even de zuignappen opnieuw natmaken/vastzetten :wink:

op de site van kinderveiligheidswinkel kan je ook een heleboel vinden over sluitingen etc.

wij hebben zulke in de keuken:

Maar dan niet in die mooie kleuren, maar hele saaie witte van de bouwmarkt. Praxis.

Ik deed overal touwtjes of elastiekjes omheen. Hielp prima. :thumbup: