vegetarische filet american

Ik heb zooooooooooo zin in Filet, maar goed dat mag natuurlijk niet.

Nu dacht ik er over om de vegetarische variant te nemen.

Weet iemand of dat een beetje lekker is?

komt het een beetje in de buurt?

alvast bedankt

Mo; ik heb het een keer gegeten, maar het is echt niet lekker als je de echte filet american gewend bent!! Smaakt echt heel anders :frowning:

ik ben geen enkele echte filet american gewend (vega for life 8) ) maar ik vind um ook niet lekker :hand:

(maar ja, 1,50 en je weet wat je er zelf van vindt :wink: )

thanks voor de reactie.

Ik denk dat ik dan maar nog braaf elf weekjes wacht, vind het zonde als ik het dalijk niet lekker vind.

Kijk er juist zo naar uit dat ik het weer mag hahahaha.

Het is inderdaad niet te pruimen :sick:

Ik wacht met je meer hoor :mrgreen:

Weet je wat het is…met Pasen op komst is er weer overal reclame voor…filet, carpacio, zalm…ik gooi het liefste alle folders gelijk in de oud papierbak :lol: :oops:

met veel knoflooksaus proef je er niks van :mrgreen:

ik eet het wel :shifty: zo :lol:

Gewoon wachten damen en dan na de bevalling meteen je man op pad sturen voor een lekker broodje!

Dank je wel voor het meewachten :wink:

En inderdaad Rhiannon, al die reclames, je kan maar iets open doen of tadaaaaaa, daar staat filet.

Lekker wachten.

Des te lekkerder is het dan als je bevallen bent.

Ik heb mijn mannetje ook gelijk op pad gestuurd (of eigenlijk was het zijn eigen idee) toen ik uit het ziekenhuis kwam. Want ik ben ook zo dol op een biefstukje op witbrood. :drool:

ja dat heb ik ook gezegd, dat ik gelijk broodjes filet wil hahaha.

Maar goed kreeg ineens het idee van vegetarische filet.

Na de vorige bevalling is hij het ook gelijk gaan halen en het was zoooooooo lekker toen.

Oooooohhhhh fileeeeeeeettttt :drool: Ik at het dagelijks voor ik zwanger werd vond het jaren niet lekker en nu hmmmmmmmm (ik wist trouwens niet dat er een vega variant was). Hier mag hub na de bevalling meteen naar de slager voor een lekker bakje want die van onze slager is echt super lekker :drool: :drool: :silenced:

ow bah vegetarische filet…nee dat lijkt me niks.

Ik heb op dit moment 2 dingen in bestelling

een biefstuk en een broodje filet american :drool: :drool: :drool:

Ik was daarnet bij de Ah, heb nog gekeken maar toch maar niet meegenomen.

Ik had zoiets wel of niet.

Ze hebben het in ieder geval wel.

1,75 per rolletje.

Misschien van de week nog meenemen.

Ik ben zelf vegetarisch en ik zou niet aanraden om een vega variant te kopen te vervanging van smaak van de vleesvariant. Je wilt liever toch het ‘echte’ werk en dan valt het ws alleen maar tegen.

Voordeel van vegetarisch zijn is wel dat ik mijn hele zwangerschappen geen dingen hoef te laten liggen - behalve uitkijken met iets van te lang liggende broodjes roomkaas oid of aparaten van soft ijs die weinig gebruikt worden ed. Verder eet ik lekker alles wat ik atlijd al gewend ben :dance:

Voor mij begint het straks pas weer met de kolen en jus d’oranges ed (ivm eventuele darmkrampjes) - tofu is ook zo lekker winderigheid bevorderend. Dat wordt voor mij wel extra oppassen geblazen.

Gr Caroline

Ik ben ook vegetarisch en ik vind de Filet American wel lekker hoor :drool: .

Wij vinden het af en toe juist wel lekker om een vega variant van vlees te eten. Wij zijn niet vegetarisch omdat we geen vlees lusten. We zijn vegetarisch om het dieren welzijn en de manier waarop het allemaal gaat. De rookworst van de AH is bijvoorbeeld ook erg lekker bij de stampot boerenkool :drool: .

Het is inderdaad wel een groot voordeel dat ik nu tijdens de zwangerschap eigenlijk alles kan eten wat ik normaal ook eet.