Veel zure dunne luiers

Bij ons zoontje is zondag z’n 1e tandje doorgekomen en gister de 2e. Nu heeft hij sinds zondag heel veel zure en dunne luiers, zit nu al op 3 luiers sinds vanmorgen en zo gaat het elke dag, gemiddeld wel 7 poepluiers per dag. Normaal gesproken heeft hij juist echt harde keutels :smiley:

Zou het een combinatie zijn van de tandjes en de warmte?

En kun je er wat aan doen?

Hij drinkt z’n flessen redelijk leeg en ik geef hem ook water tussendoor, veel meer kan ik niet doen toch?

Volgens mij is het heel normaal dat ze veel poepluiers hebben als de tandjes doorkomen. Noëlle heeft er ook meer last van, hier komt er ook wat aan… Heb nog niks gezien maar ze heeft ook pijn in dr mondje merk ik. Ik geef nu ook extra water ivm de warmte.

Net wat Jet zegt is het vrij normaal bij het krijgen van tanden.

Zolang hij maar goed blijft drinken.

Volgens mij ook…Jara had vorige week donderdag om 09:00 s ochtends al 4 poepluiers gehad :sick: (haha ik bracht dr naar het kdv met de melding dat ze er al 4 peopbroeken had gehad) Vervolgens in de loop van de dag nog 2x op eht KDV en zaterdag het 2e tandje :dance:

Maar als je het niet vertrouwd, ff bellen met cb of naar de ha!

hoi hoi,

ik ken het eigenlijk niet, zoveel meer poepluiers door tanden…bij Siènna is het me niet opgevallen dat ze meer poepte. Ook trouwens niet dat ze er erg last van had.

Maaruh, dus toch tandjes door hè, zoals je al dacht!

Liefs Claudia

Hier ook een kindje dat veel poepluiers op een dag heeft en doorkomende tandjes

Als Isa een paar dagen zure tandenpoep heeft, dan weet ik dat er over ongeveer 2 weken een tand/kies aankomt :mrgreen:

hier hebben we een paar dagen zure luiers gehad, nu niet meer … ook nog geen tanden opgemerkt!

Hekenbaar idd. tandjes :mrgreen:

Ja dat was het ook echt, onderste 2 zijn nu duidelijk door en de luiers niet meer dun :wink: