Veel zeuren over de pepernoten wat al in de winkel liggen

maar hier hoor ik al vuurwerk :shock: :lol: :lol: :lol:

oh dan ben ik bijna jarig. Dat is mooi.

:mrgreen:



Tja, zelf vind ik het ook ieder te vroeg, en tegen de tijd dat het sinterklaas is heb je er geen zin meer in… Maar dat er alleen pepernoten liggen (of ander lekkers van die tijd) vind ik niet zo erg. Maar wél als er afbeeldingen van sinterklaas/zwarte piet op staan: hoe maak je een kind nu al gek?



Net zoals dat er al vanalles van kerst in de winkel ligt als sinterklaas ‘nog niet in het land is…’



Oeps, het was maar 1 regel, en dan lees ik er nog overheen :oops: :mrgreen: . Maar vuurwerk is idd wel heel erg vroeg!

@miranda79 wrote:

:mrgreen:



Tja, zelf vind ik het ook ieder te vroeg, en tegen de tijd dat het sinterklaas is heb je er geen zin meer in… Maar dat er alleen pepernoten liggen (of ander lekkers van die tijd) vind ik niet zo erg. Maar wél als er afbeeldingen van sinterklaas/zwarte piet op staan: hoe maak je een kind nu al gek?



Net zoals dat er al vanalles van kerst in de winkel ligt als sinterklaas ‘nog niet in het land is…’



Oeps, het was maar 1 regel, en dan lees ik er nog overheen :oops: :mrgreen: . Maar vuurwerk is idd wel heel erg vroeg!




Ik lees die zin en denk…“ik snap het niet” Lees de zin keer op keer en nee…ik snappem niet! geen zin in pepernoten!? Wanneer? Tussen nu en 5 december? um…denk denk denk…nee…kan er bij mij echt niet in. kijkt naar GIGANTISCHE buik oh…wacht…NOU snap ik waar die buik vandaan komt! :oops:





:lol:

dat heb ik met gevulde speculaas. Vanaf 6 december tot zeg 6 september zit ik dus te wachten op de schappen met gevulde speculaas.

Wat mij betreft niet tijdgebonden… :drool:

whahahaa diana… dat hoor ik hier praktisch elk weekend gedurende de hele zomer… :wall: :wall: :wall: en niet een rotje, nee gewoon vuurpijlen en van die 100.000 klappers :shock:

:lol:

Hier hoor ik óók vuurwerk maar 't is een schieting voor een trouw! :mrgreen: :wink:

@Bietje wrote:

:lol:

Hier hoor ik óók vuurwerk maar 't is een schieting voor een trouw! :mrgreen: :wink:


Net getrouwd en ze schieten elkaar nu al!??? :shock:











:lol: :lol: :lol:

@Nefarious wrote:

@Bietje wrote:
:lol:

Hier hoor ik óók vuurwerk maar 't is een schieting voor een trouw! :mrgreen: :wink:


Net getrouwd en ze schieten elkaar nu al!??? :shock:











:lol: :lol: :lol:


Hahaha :mrgreen:

@lydia wrote:

dat heb ik met gevulde speculaas. Vanaf 6 december tot zeg 6 september zit ik dus te wachten op de schappen met gevulde speculaas.

Wat mij betreft niet tijdgebonden… :drool:




Jaaaaa! Vorig jaar rond de feestdagen was ik flink zwanger, en toen heb ik op 5 december belachelijk veel gevulde speculaas ingeslagen. Echt 30 van die pakken ofzo :oops: Ik heb het nog nét niet tot de kerst gered :angel:

Hier ook al vuurwerk. 2 dagen lang.

maar wij wonen vlak bij TNO en heb dus het vermoeden dat ze vuurwerk aan het testen zijn.





Verder heb ik absoluut geen problemen met al het sinterklaas lekkers in de winkels, vooral die chocobroodjes met marsepein zijn te lekker.

mijn dochter was kwaad op de eigenaar van de c1000

ze zij meneer u heeft een rare gewoonte

nu als sinterklaas snoep gepikt van zwarte piet

mijn mama zei tegen me dat sinterklaas pas in november komt :mrgreen:

die man antwoorde meisje wij moeten het verkopen

ineeens mama is toch van zwarte piep en sinterklaas en die zijn toch boos op de c1000

heb me rot gelachen

zeuren vid ik verspilde energie en waarom zeuren, ze liggen elk jaar toch wel in de winkel in september, ik geniet er lekker van :drool: :drool:

Zeuren is zooooooo lekker :mrgreen: (net als die stomme pepernoten trouwens :doh:

Ik heb er ook helemaal geen problemen mee zelf met het vuurwerk niet :oops: ik schrik me wel kapot als het hele harde klappen zijn :lol:

Topic was ook niet als zeurtopic bedoeld :mrgreen: maar als grappig.

Hier ook in de zomer weleens vuurwerk gehoord.



En weet je ik hou niet zo van pepernoten :silenced:

Wel als ze zelfgemaakt zijn :drool:

@Nicje wrote:

Zeuren is zooooooo lekker :mrgreen: (net als die stomme pepernoten trouwens :doh:
:mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ik vind het helemaal niet erg van de pepernoten



ik heb al vorige week een zak gekocht en gisteren chocolade pepernoten :drool: :drool: :drool:



hier wordt geregeld nog vuurwerk afgestoken heel irri want de kids worden de altijd wakker van

hier doen zo’n groepje jonge lui het

Dat is wel vervelend ja als de kids wakker worden van het vuurwerk.

Ik ben helemaal blij met de pepernoten. Heb ze heerlijk mee op vakantie genomen naar Turkije :drool: