veel (vieze) windjes

Zoonlief heeft sinds een dag of 4 veel last van lucht. Zijn ontlasting was vandaag ook wat geelgroenig…en als hij windjes laat lijkt hij er soms echt last van te hebben…

Nu is het enige wat ik kan bedenken dat ik veel melkproducten eet/drink sinds kort. En hij heeft zijn tweede stel prikjes gehad…

Heb echt geen idee wat het is…Iemand een goeie tip? Kan het aan die melkproducten liggen? (heb het al eerder gedacht, hij had de eerste 8 weken ook last van krampjes)

lijkt mij dat er niets aan de hand is. Misschien heb je idd wat gegeten/gedronken waar de kleine op reageerd.

Maar darmkrampjes de 1e weken is heel normaal, hebben bijna alle beebs. En ontlasting kan alle kleuren van de regenboog zijn…



Tja en windjes… mischa kon ook zoooo goed stinken, nou nog wel trouwens haha

het zal wel iets mannelijks zijn dan :wink: ik ken het namenlijk niet van mijn dochter!

maar waarom ik er naar vroeg is omdat het lijkt alsof hij pijn heeft vlak voor hij een scheetje laat (lang niet altijd, maar soms wel…) vroeg me af of iemand dat herkende…

mijn achterbuurvouw (alweer 72 jaar en heeft 9 kinderen grootgebracht en er 7 gevoed met bv)

zegt:

‘groene poep is stresspoep’



met andere woorden; als je hebt gevoed in een ongemakkelijke positie, met xonbekenden aanwezig of je hebt zelf haast tijdens de voeding, zul je dat terug zien in de groene ontlasting.





-ik weet niet of het waar is, ik hoor zoveel mooie uitspraken tegenwoordig, net als

‘elk boertje wordt een krampje’

-ook geen idee of het waar is, maar het klinkt wel leuk :mrgreen:





misschien heb je dr wat aan!

Ja hoor! had mijn zoon als ik fruitsap drinkte :s hij kan daar niet goed tegen en dan kreeg hij wind en pijn, krampjes en rare ontlasting,



sins hij 6 maand is krijgt hij fruitpap en het ging over

hmm :think: , groene poep is stresspoep, dat zou best eens waar kunnen zijn (1e ochtend op de creche en avondje oppassen wat beide niet lekker liep :frowning: )…

vandaag is ie veeeel vrolijker :inlove: , nog wel windjes…ik hou nog even mijn zuiveldieet aan en zal over een paar dagen weer proberen, kijken of ik verschil merk.

bedankt voor t meedenken dames!