Ik wil Olivia rijstebloem geven omdat ze 'savonds nog vaak honger heeft en ik haar niet te veel kv wil geven, ze zit nl. aan de 5 x 180 ml. water + 6 schepjes. Ik heb haar gisterochtend rond een uur of 11 een paar lepeltjes pap gemaakt van kv en rijstebloem gegeven omdat ze bleef huilen omdat ze honger had en het eten te langzaam ging heb ik haar daarna een flesje kv (180 ml. water + 6 schepjes) gegeven waarvan ze iets van 30 ml heeft laten staan. 3 uur later heb ik haar een flesje met 180 ml. water, 6 schepjes kv (f*so hypo-allergeen) en 2 schepjes met schepje die bij de kv zit gegeven. Gister had ze 5 poepluiers (om 8 uur 'sochtends, om 11.15, om 16.30, 18.30 en 21.00) terwijl ze er normaal iets van 2 heeft. De poep zag er redelijk normaal uit en ik had niet het gevoel dat ze ergens last van had, behalve dan van de warmte. Moet ik me zorgen gaan maken of komt het vele poepen omdat ze nog niet aan de rijstebloem is gewend. Als dat laatste het geval is, moet ik dan stoppen of moet ik haar wat minder geven (bijv. 1 schepje totdat ze gewend is en daarna 2) zodat ze er aan kan wennen.
Ik denk dat je een beetje teveel heb gegeven ik ben heel rustig begonnen met een thlepel en dan om de dag een thlepel erbij nu zit ik op 3 eetlepels want 3 thlepels is een etlepel
Bij toevoeging van rijsteloem kan je inderdaad meer poepluiers krijgen, hebben we hier ook last van.