veel plassen?

Onze oudste zoon heeft afgelopen weekend ineens besloten dat hij voortaan op een potje/wc plast :inlove:



Ook op het kdv ging het ook goed!

Nouja, even afgezien het feit dat ie ook op de wc had gepoept en meteen daarna alles had ondergesmeerd… benen, wc bril, muur… :silenced: :sick: :oops:



Ben natuurlijk super trots en hoop dat ie snel zindelijk is natuurlijk :smiley:



Maar het valt me nu wel op dat hij heel vaak plast.

Of ja… wat is normaal eigenlijk?? :think: Weet ik ook niet precies.

Maar vanaf het moment dat hij deze ochtend wakker is (uurtje of 8.) heeft hij nu al 6x op het potje gezeten en ook echt geplast…

Niet een paar druppeltjes, maar toch wel een bodempje vol.



Vraag me af of dat veel is?

Hij drinkt ook wel erg goed hoor, dat scheelt misschien.

Pete heeft dat in het begin ook gehad.

In een luier kunnen ze elke plas laten lopen en heeft het niet veel nut om het op te sparen. Na een tijdje worden de plasjes vanzelf minder vaak en hierdoor groter.

Deed Ivan in het begin ook in het begin, wordt vanzelf minder

Wat de andere ook zeggen: dat was hier ook in het begin. de wc en zichzelf ondersmeren met poep trouwens ook :sick: :shifty:

Idd, hetzelfde. Alleen is hij hier dan nog niet zindelijk, maar als ik een dagje er aandacht aan besteed en hem vaker op het toilet zet, dan kan hij zo 6 keer op een ochtend een plasje doen. hoe groot die zijn weet ik niet, hij plast nooit op een potje, altijd op het toilet zelf. (maar helaas gaan al die kleine plasjes verder gewoon in zijn luier als ik hem niet op het toilet zet)