even heel snel een vraagje ( moet nu eigenlij gaan werken…)
Vannacht kreeg ik ineens heel veel pijn rechts in mijn buik en dat schoot door naar mijn rug… heb geloof ik een half uur niet kunnen bewegen… pff…
Als dit bandenpiojs is, nou ja pijnliojk , maar goed dan weet ik iig wel dat alles goed is…
Ik ben nu 13 weken zwanger…
Herkend iemand dit??
Alvast bedankt voor de reacties!!
Groetjes Jany
ps sorry voor de spelfouten… :oops:
bij mij was de banden pijn of nou ja was nog steeds eigenlijk
onder in me buik naar de lies toe… moeilijk te zeggen of het bij jou ook zo is … zou anders gewoon je vk even bellen joh mischien dat je langs kan komen en ff het hartje kan horen
dank je miranda voor je antwoord…
Mijn vriend gaat zometeen bellen, ik kan namelijk niet zo goed spaans…
( woon in spanje, althans nog wel)
Ik hoop dat alles goed is…
groetjes jany
mooi dan voel je je waarschijnlijk straks een stuk geruster… meestal hebben ze altijd wel ff tijd om je te laten luisteren… hier zelf heb ik een angel sound om tussen door te luisteren hij is vanaf een week of 14 superduidelijk miss hebben ze die bij jullie daar ook wel?
hey jani.
gewoon ff langs de doctor gaan van de seguridad social en anders als je je niet prettig voelt erbij dan ga naar een prive gynecoloog daar. Die zijn meestal beter dan die van de seguridad social.
reken dan wel op een groot bedrag per afspraak -+ 90 euro vroegen die van mij :s.
veel suc6, blijf je in spanje voor de bevalling? Wij woonden ook in spanje maar toen we 30 weken zwnager waren zijn we naar belgie verhuist
Ik ben inderdaad naar de arts van de seguridad social gegaan… gisteravond om 7.30… die stuurde me gelijk door naar het ziekenhuis…
ipv dat die … me een verwijsbriefje geeft, nee ik mocht weer naar de eerste hulp, en ja die is hier ( net als overal) niet zo fijn… het kwam erop neer dat ik dus vannacht om half 5 een keer het ziekenhuis uit kwam rollen na een bloedtest en dat was het, verder geen informatie, ze hebben niet eens de moeite genomen om naar het hartje te luisteren of evt een echo te maken … nee volgens hun zal alles wel goed zijn , want ja ik verlies immers toch geen bloed!!!
Nou ja goed… we vertrouwen maar op het woord van de dokter…
Nee, ik blijf niet in spanje voor de bevalling, wij gaan in november verhuizen naar Ierland ( mijn vriend is Iers)… GODZIJDANK!!!
Dus dan ga ik daar ook bevallen…
In ieder geval allemaal bedankt voor de raad!!
Groetjes Jany