Veel kwijlen

Micah kwijlt de hele dag door…Hij is bijna altijd nat en het lijkt maar niet op te houden…

Is dit iets om eens na te vragen bij de ha of komt het allemaal wel goed 8)

Kan een jaar of vier duren 8)

Heb nooit aan een huisarts gedacht moet ik zeggen.

Anne heeft zo gekwijld dat het met 2 slabbers nog door haar kleren heen ging. Maar zij heeft zo n beetje al haar tanden en kiezen tegelijk gekregen. Nu is ze echt helemaal klaar ook met de laatste 4 kiezen en is het kwijlen eindelijk voorbij. Een achternichtje van mij heeft ook lang en veel gekwijld, zij hield haar mond open en slikte niet goed…nu moeten ze af en toe nog tegen haar zeggen dat ze moet slikken.

Joost kwijlt ook de hele dag door. Echt enorm, dus het is heel herkenbaar. Nu zag ik laatst dat er kiesjes doorkomen, dus ja…die tanden zijn echt de boosdoener.

Ik heb het op het CB nagevraagd en de wijkverpleegkundige gaf aan dat ze op deze leeftijd nog niet goed weten dat ze het speeksel moeten doorslikken.

Geduld, geduld, geduld… :?

Tja…dan moet ik maar geduldig zijn 8)

Zal het over 2 weken ook eens op het cb vragen…Ben het gewoon niet gewend van Mateo dus daarom dat ik het mij afvroeg…

Komt vast goed :lol:

baby kwijlen heel erg als er tandjes beginnen er komen

geen zorgen over maken is geheel normaal

brit heeft tot ander half gekwijlt

iwan ook hoor…maar hij is erg vaak verkouden en dan zetten zijn amandelen op.werd mij verteld dat het daardoor kwam.

Ik heb ook een kwijlerd. Het is heel fftjes goedgegaan, maar nu kwijlt ze weer heel veel. Ik dacht eerst dat het idd door de tandjes kwam, maar dat ik bij Imke echt niet zo…