Veel kreunen

Mijn dochter kreunt erg veel als ik haar op bed leg overdag.

Sávonds is er niks aan de hand, dan kan ik haar zo op bed leggen en ze slaapt vanzelf in, ook s’nachts slaapt ze gelijk verder na een voeding.

Maar overdag kreunt ze erg veel op bed, ze kan een stuk moeilijker in slaap komen. OVerdag zijn de gordijnen open en s’nachts natuurlijk dicht. Ik heb het idee dat ze in het donker veel makkelijker slaapt, maargoed als ik overdag de gordijnen al dicht ga doen dan raakt ze straks het normale ritme kwijt…

Iemand enig idee waarom ze zo kreunt? En iemand die hetzelfde ‘probleem’ heeft?

Alvast bedankt.

Groetjes

Mijn oudste deed dat ook erg, hij huilde vrij weinig en volgens mij was dat zijn uiting dat hij zich niet lekker voelde ( krampjes, boertje dwars) maar dan niet erg genoeg om te huilen.

Hier heb ik bij mijn kinderen altijd gewoon de grodijnen dicht gedaan. En overdag sliepen zij netjes twee uren, als ze wakker worden zien ze wel dat het licht is. Hey als ze dan makkelijker slapen overdag waarom niet. ( maar goed ik heb drie kinderen dan wordt je automatisch wat makkelijker)

Ik herken het erg bij mijn dochtertje! Vooral als ze in haar eigen bedje ligt. Als ik dan ga kijken ligt ze toch meestal met haar ogen dicht te slapen. Ik weet ook niet goed wat het is, maar misschien toch wat krampjes ofzo? Ik laat haar maar gewoon liggen, zolang ze er niet van huilt zal het wel meevallen :think:

ik moet wel zeggen dat dit een van de redenen is dat ik haar vanavond eens op haar eigen kamertje leg, want ik word er ;s nachts nogal eens wakker van omdat ik dan denk dat ze honger heeft.