Veel korter zwanger als gedacht

De afwijkende termijn kan aan twee zaken liggen geloof ik (mijn zus heeft pcos)

Sowieso is je cyclus dan niet betrouwbaar toch? Of heb je medicatie gehad voor je cyclus?

En net wat iemand anders al zei, het is echt millimeter werk en ze hebben een marge van twee weken, zoveel ‘mag’ het afwijken zeg maar.

Vraag dit anders ook aan je vk :-*

Hallo, ik ben ook terug gezet 2 weken.

Ik had 05-11 mijn laatste periode verder een net cyclus van 28 dagen. Ik heb de week dat ik mijn nieuwe periode moest hebben getest maar was telkens negatief. Precies een week later teste ik positief. Vandaag bij de VK geweest en ik ben (wat ik dacht qua berekening) van 8 week naar 6 week gegaan. Het kruimeltje was ook bijna niet te vinden. Ze zei eerst van nou ik kan niets vinden maar opeens was er wel iets. Echt supperrrrr klein bijna niet te meten. Ze kwam uit op 6 weken.

Over 4 weken moet ik weer terug komen.

Wel raar als je een week overtijd bent met positief testen dat er dan 2 weken vanaf gaan. Helaas. Maar er zat toch iets :stuck_out_tongue:

@~Melanie~ wrote:

De afwijkende termijn kan aan twee zaken liggen geloof ik (mijn zus heeft pcos)

Sowieso is je cyclus dan niet betrouwbaar toch? Of heb je medicatie gehad voor je cyclus?

En net wat iemand anders al zei, het is echt millimeter werk en ze hebben een marge van twee weken, zoveel ‘mag’ het afwijken zeg maar.

Vraag dit anders ook aan je vk :-*

Ik ben deze keer spontaan zwanger geworden en mijn cyclus was wel regelmatig, maar misschien is het toch anders door pcos.

Ik ga het volgende keer nog een keer met m’n vk bespreken hopende dat ik toch nog een echo krijg.