ja klopt by Zylom staan er vaak scores boven aan wat helemaal neit kan…
heel raar, net of die de tijd stil kunnen zetten ofzo.
ik hou m’n vingers crossed voor m’n chuzzle week toernooi…
stond zo strask nog boven aan… maar ja. duurt tot woensdag…
laat hem nu maar stoppen heb ik €40.00 haha
sta nu 2e maar dat is ondertussen ook al €50
brrrrrrrrr nog tot dinsdag.
hoest bij jullie??
3e 106455 €63,53 JannieJenson 9-7-08 20:25 1.944 juwelen
:dance: :dance:
10e 37634 €3,11 Deanne06 10-7-08 14:01 99 juwelen
:dance:
(was allang blij dat ik bij een weektoernooi ook in de top10 beland ben :roll: maar als ik dan jouw score lees :o jeeeetje! Super!! Whahaha en dan riep je van de week, toen ie op 40 euro stond: laat hem nu maar stoppen
Ga je nu ook uit laten betalen?
Kwam er van de week achter (toen mij totale bedrag zo rond jouw winst bij Chuzzle was ) dat het via Paypal gaat, en dat je daar commissie over moet betalen :x iets van 3,5% ofzo.
Verder gaat het hier wel aardig, soms behoorlijke missers (doe ik mee aan een toernooi waarmee je net wat meer geld kunt winnen maar verpest vervolgens meteen het eerste level al :roll: ), maar ik heb nog steeds een redelijk bedrag staan!
mmm er staat dat dat 1 euro kost… uitbetalen…
lekker dan…
maar 100 euro… dan kost me dat dus nog dikke 3 euro extra…
:? weet niet zeker of het klopt hoor, maar er staat bij: uw bank kan hiervoor kosten in rekening brengen.
Heb op Google gezocht, en kwam via via op een site van E-bay terecht. Daar staat uitgelegd welke soorten Paypal er zijn, en als je de gewone gratis versie bekijkt, kan je wel gratis geld overmaken naar anderen, alleen als jij geld ontvangt betaal je die commissie.
Aan de andere kant… :think: … 't is niet nodig om zelf Paypal te hebben zeggen ze…
Wilde van de week onze bank even bellen hierover, maar heb een of ander virusje te pakken waardoor m’n stem 't niet meer zo goed doet bellen zie ik dan niet zo zitten…
nou ja,
ga ik gewoon nog niet uit betalen net als de vorige keer… maar ja dan ben ik altid zo weer 50 lichter…
zal eens op de site van de rabobank kijken.
hebben ze niet eens mail… :think:
:mrgreen: daarom wilde ik van de week ook zo’n 50 euro uit laten betalen… dan heb ik dat gewoon alvast… maar durf het gewoon niet. Stel dat de bankkosten hoger zijn dan het bedrag dat ik uit laat betalen :think:
nou… heb 101.00 laten uitbetalen…
we wachten af, kan max 14 dagen duren…
ik hou jullie op de hoogte
:think: m’n vader beweert dat je sowieso die 3,5% (of 3,4, weet ik even niet meer) moet betalen, plus dan misschien nog een procent of 2,5 aan je eigen bank…
Maar ach, of je nou 100 of 85 euro krijgt: het is hoe dan ook dikke vette winst toch? :mrgreen:
ik speel dr ook al een tijd! idd erg verslavend en leuk :thumbup:
@Jiska wrote:
:think: m’n vader beweert dat je sowieso die 3,5% (of 3,4, weet ik even niet meer) moet betalen, plus dan misschien nog een procent of 2,5 aan je eigen bank…
Maar ach, of je nou 100 of 85 euro krijgt: het is hoe dan ook dikke vette winst toch? :mrgreen:
precies.
m’n 10 euro heb ik er wel uit
sta nu met bejeweled weer hoog… :oops: dus ga weer goed.
maar kan het week toernooi van Chuzzle niet meer spelen…
zal met m’n rang te maken hebben… ik ben nu legerkoningin… jammer hoor…
ook ik heb me aangemeld.
Mijn nickname is : Willie_Wortel
Zeer verslavend, alleen krijg ik elke keer maar 1 juweel erbij als je spel nogmaals speelt (en niet hoger in punten komt). Nog even dooroefenen dus!
Moet zeggen dat ik wel de gratis spellen speel, durf niet echt geld in te leggen.
Groetjes,
Willy
Edit: nickname gewijzigd
willy je kan ook juwelen tournooien spelen
of die met 2 of meer spelers…dan kan je meer juwelen winnen
doe ik ook
Ik snap niet hoe mensen met bejuweld 15000 punten kunnen krijgen :shock: . Ongelooflijk zeg.
Ik speel ook alleen juwelentoernooien hoor.
@Tamma wrote:
Ik snap niet hoe mensen met bejuweld 15000 punten kunnen krijgen :shock: . Ongelooflijk zeg.
Ik speel ook alleen juwelentoernooien hoor.
veel oefeningen
haha
maar m’n highscore ligt rond de 10.000 geloof ik.
had 1x geluk… toen kreeg ik veel van die rijen van vijf en toen verwijderde ik 1 soort zeg maar weer meteen rij van vijf, weer zo’n ding… toen werd ik 2e in een toernooi… maar das gewoon geluk hebben volgens mij
@Tamma wrote:
Datzelfde heb ik met Rainbow Rescue. De top haalt 40.000 punten terwijl ik met geluk 12000 punten haal…
Nog even flink dooroefenen dus :mrgreen:
(hoezo verslavend :shifty: )
even update
ik heb 101 euro laten uitbetalen.
je krijgt dan mail, en je moet een pay pal account aanmaken.
dat heb ik gedaan, toen stond de 101 euro daarop.
die heb ik nu laten uitbetalen naar m’n bankrekening.
vanaf paypal is het vanaf 100 euro gratis storten. dus als je bedragen onder de 100 euro laat uitbetalen vanaf King zul je bij Paypal wat moeten betalen.
wacht ik kijk even op paypal hoe veel dat is
ook wel net zo handig om al te weten.
Geld opnemen: Gratis bij €100,00 EUR of meer, €1,00 EUR bij €99,99 EUR of minder naar bankrekeningen in Nederland.
:-*
@JannieElmo wrote:
Geld opnemen: Gratis bij €100,00 EUR of meer, €1,00 EUR bij €99,99 EUR of minder naar bankrekeningen in Nederland.
:thumbup:
da's goed om te weten!
En ach, die ene euro valt dan ook wel mee toch?
Ondertussen valt er bij mij bar weinig meer uit te betalen :oops: speel nu echt met het geld dat ik van King gekregen heb :oops:
Hebben jullie ook die bonus gekregen, de 5e? En dan op de 10e krijg je weer een bonus, als je genoeg gespeeld hebt. Vraag me alleen wel af wat in hun ogen genoeg is :shifty: kan dat nergens terug vinden...