Veel keus en zeer verslavend

ik heb 10 euro gestort.

sinds januari speel ik daar mee.

had op een gegeven moment 125 euro… maar niet uit laten betalen… nu ben ik terug bij 50 euro… wel jammer. als ik weer boven de 100 kom laat ik het uitbetalen.

ik heb gewoon met paypall geloof ik betaald. zal even kijken . ooh nee met I deal.

ik vind wel dat als je met geld speelt je alleen de spellen moet doen waar je goed in bent… :wink: anders ben je je geld zo kwijt.

ik had geluk, had toen een keer 30 euro met 1 spel gewoon, was ik 6e geworden. :smiley: dan telt het wel aan

maar ik heb dus nog niet wat laten uitbetalen… dus dat weet ik niet of dat gebeurd, maar ik denk het wel.

@Jiska wrote:

:shifty: ben hier sinds gister ook aan het spelen; maar snap nog niet zoveel van de toernooien eigenlijk. Hihi, heb 't tot plaats 10 geschopt bij Startris, krijg er ook juwelen voor zegt ie, maar hoeveel??? Wanneer weet je dat? En kan je ondertussen nog een keer dat spel spelen? :think:

wat is je naam trouwens :smiley: op king.

ben dol op vriendjes :smiley:

zonder geld zijn spellen zoals zodiac slots en king of hill ook erg leuk en daar verdien je snel veel juwelen… of je verliest ze :wink:

je hebt wel reclame daar maar die kun je ‘uit’ zetten door je beveiliging op hoog te zetten

dan ‘blokkeert’ je computer als het ware de popups :smiley:

alleen dan kun je niet ondertussen ook op andere sites kijke, of moeilijk.

:think: misschien toch maar 'ns kijken dan, of het zin heeft geld over te maken. Niet dat je er steenrijk van zult worden :wink: maar het maakt het spelen wel leuker denk ik. En je kan ook 5 euro overmaken, dus dat zijn de bedragen niet.

:mrgreen: speel onder de naam van m’n dochtertje: Deanne06 :inlove:

Ben tot nu toe alleen nog de spellen die ik al ken aan het spelen, zal later 'ns nieuwe gaan uitproberen!

:dance: :dance: :dance:

Hihi, heb de eerste 2 spelletjes al gewonnen, dus al 50 cent winst :mrgreen:

Geweldig dit!

Wel super goede service trouwens: had me vanmiddag aangemeld, wilde spelletje spelen: storing… 3x geprobeerd, 3x zelfde verhaal. Even nagekeken, ze zouden binnen een uur het geld terug storten. En jawel: ik had na een uur weer gewoon 11 euro :thumbup:

Ga nu snel verder met de laatste 3 spelletjes voordat ik met het ‘grote werk’ mee mag doen :wink:

@Jiska wrote:

:dance: :dance: :dance:

Hihi, heb de eerste 2 spelletjes al gewonnen, dus al 50 cent winst :mrgreen:

Geweldig dit!

Wel super goede service trouwens: had me vanmiddag aangemeld, wilde spelletje spelen: storing… 3x geprobeerd, 3x zelfde verhaal. Even nagekeken, ze zouden binnen een uur het geld terug storten. En jawel: ik had na een uur weer gewoon 11 euro :thumbup:

Ga nu snel verder met de laatste 3 spelletjes voordat ik met het ‘grote werk’ mee mag doen :wink:

hej succes.

zal je eens een uitdaging sturen :smiley:

woeheo ik sta boven aan bij het week toernooi van Chuzzle :smiley:

jackpot is nu: 169.50 dus dan heeft de nummer 1 €28.00 :smiley:

hahah

maar ja hij loopt nog een week… :wink: dus ik zak nog wel 100 plaatsen ofzo :smiley: en win dan nog 0.10 cent :mrgreen:

@JannieElmo wrote:

woeheo ik sta boven aan bij het week toernooi van Chuzzle :smiley:

jackpot is nu: 169.50 dus dan heeft de nummer 1 €28.00 :smiley:

hahah

maar ja hij loopt nog een week… :wink: dus ik zak nog wel 100 plaatsen ofzo :smiley: en win dan nog 0.10 cent :mrgreen:

mmm als ik met deze score vorige week had gespeeld was ik wel top 10 geeindigd met minimaal €20.00 :smiley: dus we wachten af

:dance: en ik heb net de Chuzzle-brons award gewonnen :mrgreen:

:hand: maar pfff dit is inderdaad verslavend zeg… juist omdat het om kleine bedragen gaat, speel je makkelijker nog een keer nadat je de vorige keer verloren hebt.

Chuzzle en Startris blijven favoriet :dance:

Enne: Jannie: bedankt voor je bloemen :-* kan helaas nog niets terugsturen, moet nog even juwelen sparen :mrgreen:

heb nog wel een tip…

tenminste zo doe ik het …

in zo’n 24 uurs of week toernooi speel ik 1x.

niet dat ik de eerste keer een lage score heb dat ik dan nog een keer speel om die te verbeteren, of ik moet echt het idee hebben dat ik zat te slapen de 1e keer :smiley:

je speelt elke keer met het zelfde scherm, dus als je denkt wat een rot begin scherm… dat heb je dan de volgende keer in het datzelfde toernooi weer.

Speel nu voornamelijk van die kleine wedstrijdjes nog, 1 tegen 1. Andere opties komen pas later beschikbaar, heb net wel 1x met een cupwedstrijdje meegedaan.

En ik sta er redelijk voor bij 't startris 24u toernooi :dance:

Net 4,50 gewonnen :shock: maar ook al vreselijk veel verloren :wink:

de 1 tegen 1 toernooien winnen je relatief weinig per keer maar het is wel leuk om te doen en je wint best vaak :slight_smile:

@JannieElmo wrote:

de 1 tegen 1 toernooien winnen je relatief weinig per keer maar het is wel leuk om te doen en je wint best vaak :slight_smile:

:thumbup: inderdaad, en om er een beetje in te komen is dit wel erg leuk!

Whaha, gister dus begonnen met 11 euro, nu staat m’n saldo al op ruim 25 :o

wow beter :wink:

die €6.00 die je hebt gekregen kun je niet laten uitbetalen he :smiley: das dan weer jammer 8)

Vanaf welk bedrag betalen ze wel uit, weet jij dat uit je hoofd? ( :oops: ben wat te lui om 't zelf op te zoeken :wink: )

:doh: ow wacht dat bedoel je niet, je bedoelt die 6 euro die je krijgt omdat je 5 euro betaalt.

Maar dan nog zullen ze wel een minimum bedrag hebben wat je verdiend moet hebben eer ze uit zullen betalen toch?

volgens mij niet.

maar het kost €1.00 bankkosten dus kleine bedragen uit laten betalen haald niet aan.

ik heb nu:

Rekeningsaldo €45,17

Niet-opneembare gelden: €11,47

Opneembaar saldo: €33,70

Opnamekosten: €1,00

Maximaal opneembaar bedrag: €32,70

hoe ik trouwens aan 11.47 kom weet ik niet. had een tientje gedaan en dan kreeg je 11 euro extra… :think:

:dance: 't gaat echt goed! Heb zelf 5 euro ingelegd, en ik kan inderdaad die 6 euro niet opnemen, maar wel al bijna 30 euro :o Snel verdiend :wink:

Heb bijna de neiging om 't over te laten schrijven, die 6 euro die ik van hun gekregen heb blijft gewoon staan, kan ik daar weer mee spelen toch?

:silenced: maar ik blíjf spelen; vanochtend hadden we even internetstoring, baalde nog meer dan normaal :mrgreen:

:wink: dochterlief krijgt overigens nog wel aandacht genoeg hoor :mrgreen:

haha merk in derdaad wel als je veel wint achter elkaar dat je dan blijft spelen :smiley: omdat je dan nog meer verdiend :smiley:

in het begin speel je tegen mensen die ook net beginnen, toen won ik ook meer dan nu moet ik zeggen.

wil je niet bang maken hoor… :wink:

maar ben nu bij sommige spellen ‘koningin’ en dan speel je tegen mensen die net zo lang spelen en ook net zo goed zijn… :?

:dance: sta nu 2e bij het weektoernooi van Startris… maar hoelang nog??

Bij het 24-uurs-toernooi gister wel wat gewonnen :dance:

Hihi, viel mij ook al op dat het steeds moeilijker wordt ja, je krijgt ten eerste steeds meer mogelijkheden en inderdaad krijg je bepaalde rangen toebedeeld. Ach, hoe meer ik oefen hoe beter ik word toch :angel: :wink:

Vind 't trouwens wel eerlijk gaan, eerlijker dan bij de online spelletjes van Zylom. Daar haalde ik regelmatig de top10 van dat uur, maar van de hele dag?? Echt niet, waren scores die onmogelijk zijn :hand: hier lijkt dat mee te vallen!