veel huilen

Hallo allemaal

Ik heb een vraag onze Noa is nou bijna 7 maanden en huilt best veel.Ze wil maar even in de box of anders gilt ze het uit.Ze wil niet in de zitzak helemaal niks,ja alleen gedragen worden weer.we zijn vorige week weer naar de chiropractor geweest en die zei dat ze wel een beetje weer vast zat.Ze is wel weer wat vrolijker geworden maar niet veel.Wat kan het wezen?Kan iemand me helpen???

Alvast veel dank

Groetjes Sabrina

Mijn dochter is nu 9 maanden, en vanaf 8 maanden is niets goed.

Box niet, grond spelen niet, in de Jumperooo.

Als ze me niet ziet is het huilen geblazen !!

En als je der lekker bezig houd is het goed…

Misschien een fase ??

Nou hier dus net zo.Je wordt er soms niet goed van hahaha.Als ik haar naar bed breng overdag huilt ze heel zachtjes om even in slaap te komen maar s’avonds kan het zo zijn dat ze een dik uur huilt.Ik ga elke keer kijken maar dan lacht ze weer.Op een gegeven moment haal ik haar eraf en speel dan maar even met haar anders wordt ik gek van het huilen :smiley:

Heb je het boek Oei ik Groei?? Anders even aanschaffen :wink: Het kan een sprong(etje) zijn die tot week 35 kan duren. :roll:

Pff hier ook een kleine baas die zichzelf maar HEEL even kan en wil vermaken, voor de rest wil hij graag vermaakt worden! Soms erg vermoeiend… Dacht ook een fase maar deze fase duurt al bijna een maand!?!

Ja ik heb het boek oei ik groei,maar dacht dat het zo langzamer hand de sprong toch wel genomen was.Dan duurt deze zeker lang