veel huilen

pfoe ging een tijd goed hier maar op het moment is het hopeloos :?

amber slaapt overdag weinig en huilt veel.ze heeft veel zuigbehoefte dus mevrouw heeft een speen,maarja dat ding floept er iedere keer uit en ja drama dan he.hebben haar nu overdag boven in der eigen bedje,want dachten dat het beneden toch wat te druk was.krampjes zijn het ook niet als ze zo huilt.zitten nu sinds een week op extra voeding.190 ml 6 schepjes voeding.5 keer op een dag.word er nu een beetje onzeker van…wat kan het zijn.sprongetje??

iemand ook een baby met zulke ervaringen?

oja in de nachten is het ook een drama…ze sliep eerst door van 12 tot 6 a half 7.nu is ze vanaf 4 uur al wakker,huilen…even de speen erin en dan is ze wel weer even stil,maar na een kwartier half uur begint ze weer…

alle tips zijn welkom

Balen zeg Ank…

Ik weet het natuurlijk ook niet maar misschien helpt inbakeren een beetje? Hier in ieder geval goede ervaringen bij Demi en bij Nena nu ook al enigzins. Met inbakeren bedoel ik in dit gevoel niet moeilijk doen met doeken of officiele toestanden maar gewoon lekker in een badcape. Ze liggen dan net ff lekker ingepakt en rondmaaiend handen/armen zijn er niet (is vaak onrustig) terwijl ze als ze willen makkelijk zelf los kunnen komen (hier wel, ook het jongste spruitje)

Succes in ieder geval!

gr

muts

En een sooort van babymassage/? De thuiszorg verzorgt ook cursussen er in… maar zelf kun je vaak ook al een en komen… ook inbakeren zoals eerder genoemd is geen slechte tipp dat kan geborgenheid bieden aan je ukje…

Verder weet ik het niet , kan krampjes ook ? Iig sterkte er mee :hug: :-*

hrm… zielig he…

heb je het al op het cb nagevraagd aan de arts of er lichamelijke oorzaken kunnen zijn? Hier hebben destijds de osteopaat en een koemelkvrij dieet wonderen gedaan.

Hoeft natuurlijk bij jullie niet het geval te zijn, maar ik zou voor de zekerheid mogelijk lichamelijke oorzaken een voor een gaan uitsluiten. Op het cb kunnen ze je daarbij helpen.