veel harde buiken 1e zwangerschap 2e ook??

ik had bij nikki vanaf 18 weken harde buiken en ook al deed ik niks mocht dus niet meer werken en zat vanaf 18 weken thuis.

vandaag bij de vk geweest en die waarschuwde me ik werk nu 4 uur in middag omdat ik smorgens nog zo ziek ben maar ze adviseerde me geen hele dagen te gaan werken.

ook omdat ik na die 4 uur al een gevoelige buik heb.

wie had bij de 1e harde buiken en bij de 2e zwangerschap weer??

Ik had bij de eerste zwangerschap ook al heel vroeg last van hele dagen harde buiken en vanaf 20 weken mocht ik daarom niet meer werken. Bij de tweede zwangerschap, kreeg ik pas tegen het eind last van harde buiken en absoluut niet in die mate als ik bij de eerste heb gehad…

Het hoeft dus niet zo te zijn dat je er nu weer last van krijgt. :slight_smile:

bij mijn oudste had ik niet alleen maar harde buiken, maar heuse weeën en dit bij 28 weken zwangerschap. Ik moest totaal platliggen, zelfs week in zh gelegen en weeënremmende medicatie nemen. Ze is geboren bij 39.4 weken.

Bij zowel de tweede als de derde is de bevalling ingeleid wegens overtijd en harde buiken heb ik niet echt gekend tijdens deze 2 x 9 maanden.

Bij Michaël beviel ik 20 dagen tevroeg, heel spontaan en onverwacht.

dus het verloop van een zwangerschap zegt m.i. niets om te vergelijken met een tweede of volgende.

Ik hoop dat de harde buiken je gespaard mogen blijven en duim voor een prachtig brusje !!!

liefs

Gerda

dat hoop ik ook dank jullie wel dit doet me goed om te horen :-*

Bianca, ik heb bij Aidan vanaf 20 weken veel harde buiken gehad. Ik ben toen met 30 weken minder gaan werken.

Ik zag de bui al hangen toen ik zwanger van Olivia was maar ik heb nergens last van gehad. Pas tegen het einde kreeg ik wel eens een harde buik als ik Aidan optilde ofzo.

Hopelijk krijg jij er deze keer ook geen last van.

heb nu al last van me buik geen harde buiken maar een strak gevoel,

gevoelig moeilijk uit te leggen.

nou we :pray: maar

Met Jason kreeg ik vanaf 20 wk met regelmaat harde buiken.

Dit keer begonnen ze al met 16 weken. En De laatste weken soms zelfs pijnlijk

ja hoor hier ook al :cry: :wall:

Vervelend he!

Probeer wel voldoende rust te nemen he! Al zegt dat ook weinig.

Ik ben nu al een week vrij maar heb de laatste week meer pijnlijke harde buiken gehad dan daarvoor.

Maar ik baal er dus ook van :frowning:

ik werk maar heel weinig door de misselijkheid en zit veel achter de computer en toch harde buiken overleg 4 mei met me vk

Hier precies hetzelfde hoor! Ben nu 9 dagen vrij geweest (moet vanavond weer werken) maar in die 9 dagen zijn de harde buiken toegenomen.

Raar eigenlijk he!

Ja, maar al werk je niet, thuis loopt er ook nog een kindje (of meer) rond en zit je ook niet stil he.

Ik heb er bij de derde ook veel last van gehad, incl weeen en verplichte bedrust. Heel spannend, en ik ben er nu dus ook wel een beetje bang voor, mijn tweede werd te vroeg geboren, maar bij hem heb ik verder geen weeen of harde buiken gehad (niet veel iig).

wow harde buiken maar denk doordat zusje zo druk is :think:

kan dat?

me hele buik beweegt en ze blijft schoppen :inlove: