veel bloedverlies

hoi,

ik weet niet zeker of ik dit nog hier in deze rubriek moet plaatsen, anders zou ik de mods willen vragen of ze deze willen verplaatsen.

Ondanks wat niemand verwacht had ben ik zwanger geraakt en zou nu rond een week of 4 a 5 zitten. 2 tests gaven vaag positief maar toch.

Daarnaast vorige week woensdag (23e) inwendige echo gehad waarbij de gyn ook al twijfelde om de mirena te plaatsen, wat de bedoeling was, door erg verdikt slijmvlies en meerdere ‘rondjes’ te zien waren. daarbij bloed geprikt waaruit ze zeiden minder dan 1. ik even afgewacht en paar dagen erna getest met vaag pos. afgelopen dinsdag opnieuw en iets duidelijker, nog vaag maar toch.

nu sinds donderdag avond had ik lichtelijk een veeg bloed. oke dat kan, de volgende dag kwam er iet meer met krampen in vlagen dus wist ik eigenlijk ook al genoeg.

vanmiddag even langs de gyn geweest om te vragen over wat nu ivm dat eigenlijk primolut was voorgeschreven. zag ik dat de assistent van het dossier overnam hcg: 35, dus niet minder dan 1!

buiten dat om, het was afwachten tot de afspraak 15 juli.

maar nu… sindss vandaag is de bloeding hevinger geworden, logisch. maar is het wel normaal als het zo erg wordt dat het langs de benen komt lopen?? heb nu (vermoed ik) 3 keer over vanacht iets anders dan bloedstolsels verloren waar duidelijk voelbaar (tja ik wil graag meer zeker weten) ook iets in zat. pakweg een halve cm groot.

dit zeer hevinge bloeden begon een uurtje geleden en komt en gaat. elk uur zeker nieuw verbandje.

geen duizeligheid enzo dat niet. maar wat nu? moet ik alsnog zolang wachten? of zou ik toch met zoveel verlies dat moeten melden? heb eerder een miskraam (van 2) gehad maar daarbij was bij lange na niet zoveel buikpijn en zeker niet zoveel bloed. het meeste lijkt gewoon eruit te stromen zonder rommel. en nee, dit is ook zeker geen menstruatie die na de keizersnede is gekomen. dat is met 6 weken al gecontroleerd wat eruit was.

hopelijk is er nog iemand op dit uur die me uit de brand kan helpen, geruststellen of iets dergelijks. al reken ik daar niet zo op…

alvast bedankt

Hoi Knuffeldraakje,

Helaas voor mij ben ik wakker, maar hoop ik jou te kunnen geruststellen.

Ik heb vorige jaar een ma gehad. Ik heb een dag of 5 minimaal gevloeid. Daarna werd het met de dag heviger. In de nacht voor de curettage moest ik naar de wc. Stond op en ook het bloed liep bij mij langs mn benen. Heb daarna ook meerdere maandverbandjes vol gehad (elk uur vervangen)

Bij mij ging het bloedverlies gepaard met wee-achtige pijnen.

Overigens kwam er bij mij ook een rommel uit. Het vruchtje ben ik er niet door verloren.

Ik zou nog even aankijken hoe het bloeden gaat lopen. Grote kans dat het straks weer minder wordt.

Bij mij nam het namelijk eind van de middag/avond toe en 's ochtends was het weer veel minder. Ook minder pijn.

Wel zou ik maandag contact opnemen met de gyn voor een evt een echo en om bloed te laten prikken. Dan weet je zeker waar je aan toe bent!

Heel veel succes

hmm klinkt als dat de eerste ker het meeviel, en het nu als normaal verloopt dus. al klinkt het in dit onderwerp erg tegenstrijdig ben ik daar wel blij om.

maar of ik slaap kan vatten… betwijfel het… zal ook wel de hitte zijn.

bedankt aapje!! en hopelijk nog een beetje nachtrust voor jou (zie dat je op het eindje zit! :pray: :pray: hopelijk gaat het je nog goed af en krijg je snel de kleine echt te zien/voelen/horen :slight_smile: )

Elke mk verloopt anders. De een verliest nagenoeg bijna geen bloed en de ander dus veel meer. Hoe dat komt???

Het belangrijkste is dat alles uit het lichaam komt.

Ja, ik hoop zo idd weer te kunnen slapen. Al is dat met de hitte lastig. Het koelt niet af en het is nu ook nog eens aan het rommelen buiten.

In mij rommelt het helaas nog niet! Dus ik denk dat ik er nog wel een tweetal weken aan vast kan plakken voor ik mijn kindje mag zien.

Ik hoop dat jij ook nog een beetje kunt slapen!

Succes

hoe gaat het nu? :hug:

hey,

nog steeds wel best veel bloedverlies maar het begint wel iets minder vaak te komen gelukkig. ik wacht het af… vanacht nog wel even geslapen, tot een uur of 9 gelukkig dat scheelt.

dankje:) :-*

Was benieuwd…gelukkig is het bloeden wat afgenomen en heb je nog even geslapen.

Succes verder!

ik heb geen idee knuffeldraakje wil je alleen een dikke knuffel geven :hug: :hug:

wat lief van jullie beide :slight_smile: :-

dankjullie :-

gaat nu ook weer een stukje beter. begin ‘het’ nu eigenlijk voor mn gevoel wel te missen :oops: maar het is niet anders. hopelijk over een jaartje of 3 mogen we alsnog met blijdschap een zwangerschap tegemoet zien.

Fijn dat het weer beter gaat!

en over een jaartje of 3 is idd mooi :wink:

Jason is nu 3,5 en de baby komt bijna. Dus eigenlijk een ideale leeftijd.

ja precies:) dan zijn ze in ieder geval wat zelfstandiger:D

bedankt voor de steun!!