gisteren om 13:15 verloor ik veel bloed. Dus de huisarts gebeld en daar kon ik meteen terecht. Ze heeft me inwendig onderzocht. Daarna vertelde ze dat ik 50 procent kans had dat het mis was dus ik moest naar de gyn voor een echo.
Omdat we daar pas om 15:45 terecht konden zijn we eerst naar huis gegaan. Daar op de wc verloor ik iets waarvan ik zeker wist dat het de baby was.
Dus huilen en weer de huisarts gebeld. Deze vertelde dat we toch naar de gyn moesten om te kijken of er geen resten waren achter gebleven.
We waren optijd in het ziekenhuis en moesten in de wacht kamer wachten. Met moeders met dikke buiken om ons heen. En het liep ook nog eens een uur uit. Niet leuk dus.
Toen we eindelijk bij de gyn binnen waren vertelde ik dat ik het al kwijt was. Ze wilde toch even kijken ook om te zien of er dus niks achter was gebleven.
Ik op de bank voor een inwendige echo maar ik durfde niet naar het scherm te kijken. Arno deed dat wel en zag…
een klein frummeltje life and kicking.
Volgens de gyn ben ik een bloedstolsel verloren en de baby zit nog veilig in de buik. We hebben het hartje horen kloppen en het zien bewegen.
Over een week moet ik terugkomen omdat ik tochj bloed heb verloren maar de gyn gaat ervan uit dat we dan een mooie echo gaan maken en ze me daarna niet weer zal zien
Het was dus een rare dag eerst wel zwanger toen niet en nu weer wel
Ik geloof graag dat het een rare dag is geweest…
Bloedverlies is echt frustrerend, ik weet er alles van… Bij mij was het de bmm die begon met bloeden als er alleen maar naar keek. Ze hebben wel een uitstrijkje gemaakt om te kijken of ik geen infectie had. De gyn zei dat dat normaal was als een zwangere vrouw bloed verliest…
Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer even goed te genieten!!
jeetje dat moet schrikken geweest zijn! Maar wat een mega meevaller uiteindelijk!!
Maak je je nog zorgen? Of ben je helemaal gerust gesteld doorde mooie echo?
Dat de tijd maar mag vliegen tot je weer naar je kleine frummel mag kijken!
Jeetje dat is schrikken zeg!!!
Wat fijn dat jullie frummel er toch nog zit en jullie het hartje hebben horen kloppen.
Jeetje dat was schrikken zeg!!
Gelukkig blijkt het reuze mee te vallen en gaat alles goed met jullie kleintje. :inlove:
Groetjea Angela
Ik heb precies hetzelfde gehad!
Naar is dat he, tot de 12 weken echo ben ik toen ook niet gerust geweest.
Maar zie nu 2 gezonde kids.
ik weet hoe je je voelt! Heel fijn dat alles goed was en je het hartje hebt gehoord!
Ik heb zelf ook al een aantal malen een beetje bloedverlies en nu vorige week, precies op de dag dat ik 12 weken was ineens een behoorlijke plens. Ik schrok me wezenloos, dacht ook dat het mis was. Gelukkig kon ik meteen bij de vlk terecht en godzijdank zagen we op de echo dat met de kleine alles goed was! Wat was ik opgelucht! Vrijdagavond begon het vloeien weer, maar was nu minder geschrokken dan dinsdag. Maandag toch nog even voor hartje luisteren geweest en pff weer goede geluiden! Maar het blijft wel en schrikken en onzeker. Vlk denkt bij ook aan een bloedvaatje in bmm wat heel gemakkelijk knapt. Hoop alleen wel dat het niet de hele zwangerschap terug zal komen.
Hoop dat het bij jou ook eenmalig was en dat je verder kunt genieten van een onbezorgde zwangerschap en strakjes natuurlijk van een gezonde kleine spruit!
Ook ik heb bloedverlies het is elke keer een beetje maar toch het zit me niet lekker.
Ik had zelf ook al een onderwerp aangemaakt met als titel: wie heeft dit nog meer (gehad).
Ik verlies dus elke keer een beetje bloed waarna het vies bruin wordt, soms gepaart met (kleine) steken in mijn buik, niet dat je zegt van AUW maar toch een vervelend gevoel geen menstruatiepijn ofzo.
Vandaag naar Verloskundige gebeld, ik moest eigenlijk donderdag a.s. komen voor de eerste intake, die heeft me gezegd dat zolang het geen hevig bloedverlies is (erger dan menstruatie) gepaard met echte pijn dat ik me dan geen zorgen hoefde te maken, maar het zit me echt niet lekker.
Toch moet ik afwachten tot donderdag en dan maken we ook een afspraak voor een echo zo snel mogelijk.
Ben benieuwd of we ons kleine hummeltje dan ook mogen zien…
Groeten,
Bibi
alles is goed bij ons frummeltje
ik hoef pas terug te komen voor de 20 weken echo
yippie
Goed nieuws! :thumbup:
Ohw das fijn meis! Nu proberen te ontspannen én te genieten! :inlove: