veel afscheiding

ik heb enorm veel last van afscheiding en kan ook ech niet zonder inlegkruisjes.

herkent iemand dit als gevolg van een zwangerschap?

ik ben uit alle macht kwaaltjes aan het zoeken namelijk

Ja, absoluut! Had ik bij Jayden en Quincy erg last van. afgelopen maanden niet, voor mij was dat eigenlijk ook wel steeds een teken dat ik niet zwanger was…

@Amy82 wrote:

Ja, absoluut! Had ik bij Jayden en Quincy erg last van. afgelopen maanden niet, voor mij was dat eigenlijk ook wel steeds een teken dat ik niet zwanger was…

ah dus het hoort er echt bij. kan ik mijn tweede kwaaltje erbij voegen dus :mrgreen: :mrgreen: hoop dat je je bij mij mag aansluiten meis!

Ja hoor, zet kwaaltje er maar bij :wink:

En ik hoop het ook… :wink:

Eh ja, herkenning hier :mrgreen:

Ik kan ook niet meer zonder inlegkruisjes :silenced: Loop soms echt leeg tot doorlekken aan toe in een extreem geval :shifty:

Ja ik had het bij mijn beide zwangerschappen erg.

Ik ken je eigenlijk alleen van je verhalen op kok maar ook ik duim met je mee dat je deze kleine mag leren kennen!!!

haha nog nooit zo blij geweest met een onderwerp als afscheiding :mrgreen:

selena: ai, doorlekken, dat gevoel had ik vannacht tijdens het werk. Leek wel alsof ik hem kon uitknijpen

mamavanayden: lief van je, bedankt! :silenced:

Hier ook, had ik bij mijn vorige zwangerschap ook :frowning:

Hier ook een inlgekruisje anders loop ik soms leeg :oops:

Das zooo een kwaaltje! Ik herken het half in de zin dat ik sowieso veel meer afscheiding had door de progesteroncapsules. Het heeft geloof ik iets te maken met het aanmaken van een goeie slijmprop…dus lijkt me helemaal goed! Behalve dan dat het soms ook lastig is natuurlijk. :wink:

Jaa herkenbaar hoor! Mijn hemel, van alles wat er af en toe uit komt kun je een baby kleien. Lekker zwanger dus :slight_smile:

heel herkenbaar. gek word ik er soms van. zeker die eerste weken. dan voelde ik het lopen :oops: en was ik er heilig van overtuigd dat het bloed was. rennen naar de wc en er dan achter komen dat het gewoon smurrie is :oops: :mrgreen:

Haha ja war fluppie zegt herken ik wel, schrok me elke keer dood. Haha. Ben toch maar inlegkruisjes gaan gebruiken, werd echt gek van dar geloop. Zeker met niezen enzo

haha mijn collega vroeg vannacht al of ik geen blaasontsteking had omdat ik zo vaak naar de wc liep :mrgreen:

dus ik reageerde met: nee ben gewoon zwanger geloofde ze me nog niet eens :mrgreen:

maar ik heb dat dus ook: zodra ik ook maar iets voel lopen ben ik nar de wc om te checken of het wel gewoon geen bloed is.

en tja, dan kan het dus voorkomen dat je elke min. naar de wc sprint…

wel een voordeel: nu zei wist dat ik zwanger ben hoefde ik mooi de " vervelende" karweitjes niet meer te doen van dr. beetje misbruik maken van de situatie mag best toch?

Hier ook meer afscheiding tijdens de zwangerschappen. Alleen gebruikte ik geen inlegkruisjes. Maakt het nog broeieriger daar down under. Had dan altijd jeuk.

Dus ik waste me gewoon vaker en deed zo’n 3x p/d schoon ondergoed aan.

OMG Ellen wat zie ik nu :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ga je gelijk nog even een sms sturen :inlove:

En ja ik had ook veel afscheiding tijdens de zwangerschappen, vooral bij de laatste.

@Marieke_5000 wrote:

OMG Ellen wat zie ik nu :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ga je gelijk nog even een sms sturen :inlove:

En ja ik had ook veel afscheiding tijdens de zwangerschappen, vooral bij de laatste.

sms is ondertussen beantwoord :inlove: :inlove: