veel afscheiding, teken van een zwangerschap???

Ik heb sinds afgelopen donderdag avond ineens veel afscheiding in mijn onderbroek. Dan krijg ik eerst een beetje buikpijn en rugpijn onderin buik en rug en als ik dan even later naar de wc ga heb ik een plons afscheiding erin. Wie heeft er een antwoord voor me! heb wel eens gehoord dat dat een teken van een naderende zwangerschap is.

Groetjes Misja

Wat is normaal gesproken jouw cyclus en hoe lang ben je met anticonceptie gestopt?

Het klinkt mij om eerlijk te zijn meer als een eisprong, maar als die al geweest zou moeten zijn ongeveer 14 dagen geleden kun je beter een test doen. Niemand hier zal je kunnen vertellen of je zwanger bent. De ellende met zwangerschapsverschijnselen is dat ze erg op menstruatieklachten lijken.

Mijn cyclus is 28 dagen, ben ontzettend regelmatig, kan er de klok bij wijze van op gelijk zetten. Heb 1 juni mijn eisprong gehad, en heb daarvoor regelmatig geklust. voel me echt anders, maar goed het kan ook gewoon aan mezelf liggen hoor!

misja

Als je 1 juni je eisprong hebt gehad is eigenlijk nog te vroeg om te testen. Nog een paar daagjes wachten en je kunt er een test tegenaan gooien. Ik hoop voor je dat het raak is!! :pray:

Wanneer ben je gestopt met anticonceptie?

Ja het is inderdaad nog te vroeg om te testen! Helaas! Maar eind van de week weet ik meer. Maar voel me echt anders, maar we wachten af. Ben november gestopt met de pil. Heb hem ook maar een paar maanden geslikt hoor. ben nog erg jong, dus het kan alle kanten op. maar hoop dat het deze maand raak is.

Misja

Ben benieuwd, hoop voor je dat het raak is!!!

Ik ben ook nog jong, bijna 23 en je lichaam kan je goed gek maken af en toe he?! :roll: :smiley:

Kus, Gitje

Misja, Ik had hetzelfde… ik had ineens na een week (na mn eisprong) veel afscheiding en ik was toen wel zwanger! Ik hoop dat je positief test! :pray: