veel aan de borst

hallo,

Sinds een week heeft slaapt, huilt mijn dochter meer (11,5 weken). Ook is zij onrustiger. Ze slaapt nu een half uur, wordt wakker, huilt 10 minuten, troosten, weer 10 minuten huilen en dan haal ik haar eruit omdat er dan 2 uur verstreken zijn en gaat ze drinken. Ook ineens weer 2 borsten. 1 uur spelen en bij vermoeidheid weer naar bed. Zo gaat het de hele dag en 's avonds valt ze als een blok in slaap. dan maak ik haar wakker voor voeding om de 4 a 5 uur. Herkent iemand dit? Is het een sprongetje en hoelang kan dat duren? Daarnaast vraag ik me af ze drinkt nu 2 borsten en dat om de 2 uur. Hoelang duurt het voordat ze weer 1 borst kan. Dit i.v.m. kolven. Tussendoor heb ik geen tijd ervoor en als ik kolf is het nog maar 20 a 30 cc. (normaal in een borst 100 a 120 cc per keer). Lastig. Kan het zijn dat de productie omlaag loopt? Hij zou toch juist omhoog moeten gaan? Alvast bedankt.

lastig he,

bij dit soort vragen belde ik altijd even met het cb, die kun je altijd bellen!

ze kunnen wel een periode hebben dat ze wat onrustig zijn, sprongetje, regeldagen en dan raakt de bv natuurlijk ook in de war.

dat had ik wel.

je maakt haar nog wakker voor de voeding las ik, zou je haar niet kunnen laten doorslapen? of om een uur of 11 de laatste voeding te geven?

misschien als ze 's nachts lekker slaapt dat ze overdag weer wat regelmaat in haar drinken krijgt. om de drie uur ofzo

succes, liefs van rose :-*