Vastgeketend meisje (4) sterft door ondervoeding.

NEW YORK - Een schrijnend geval van kindermishandeling heeft in de New Yorkse wijk Brooklyn het leven gekost van de vierjarige Marchella Pierce. Het Meisje woog nog amper zeven kilo toen ze overleed, zo meldt de New York Post.

Hulpdiensten werden gealarmeerd door Carlola Pierce, de dertigjarige moeder van de kleuter. Ze verklaarde dat ze haar kind bewusteloos had aangetroffen.

Toen de hulpverleners ter plaatse kwamen, stelden ze vast dat Marchella overleden was. Tijdens het bezoek kwamen de mensonwaardige omstandigheden aan het licht waarin het kind om het leven was gekomen. Marchella was met armen en benen vastgeketend in haar bed, de woning waarin ze werd aangetroffen was bovendien erg vuil. Naast het bed van het kind stond een zuurstofapparaat, dat niet was aangesloten.

Het gezin stond bekend bij de sociale diensten uit Brooklyn: er werd al meermaals onderzoek verricht naar de situatie in het gezin. De moeder, die ook nog een zoontje van vijf jaar en een baby zou hebben, werd aangehouden.

:kaars:

Het houd echt nooit op :cry:

:kaars: :vlinder: :kaars:

Bah wat vreselijk :cry:

:kaars:

Ik kan er toch echt met mijn hoofd niet bij dat dit soort dingen gebeuren… :kaars:

:cry: :cry:

woordeloos…

dit knijpt echt je keel dicht…

:kaars: :vlinder: :kaars:

liefs

gerda

Wat verschrikkelijk…

Ik moet bij dit soort dingen altijd denken aan 't lieve kleine meisje dat bij mn zoontje op zaal lag in het ziekenhuis. Mogelijk ook mishandeld, duidelijk ondervoedt… Vreselijk. Het kind leefde helemaal op van de aanwezigheid en aandacht die mn zoontje gaf, en leerde in een week tijd zoveel sociale vaardigheden van hem. Maar van volwassenen :naughty: Vergeet het maar. Hartverscheurend.

Dat dit soort dingen overal gebeuren, breekt echt mn hart.

Arm kind. :vlinder: Zeven kilo…