vaste voeding niet verdragen...update... naar de ka!

zo… na lang heen en weer praten met de arts van het cb gaf ze aan dat ik toch maar de dokter moet bellen om langs de ka te mogen.



dus vandaag gebeld, maar volgens de assistent was de klacht niet erg genoeg, dus moest ik morgen maar weer bellen om te kijken of ze dan wel ziek genoeg is om anar de ha te mogen…

:shock:



Word lekker meegewerkt dan, aarggghh als ik dat zo lees kan ik zo kwaad worden he. Op den duur ga je denken dat je je aanstelt, maar ik zou gewoon bellen en zeggen dat ze echt ziek is, word er dan niet gereageerd, dan maar naar een ander ziekenhuis!

Nou jaaaa! Wat denken die ass. wel? Ik zou dit ook even duidelijk aan de ha vermelden dat deze dame zo te werk gaat hoor! Zij is niet de arts en zij kan dus ook niet bepalen of het wel of niet ernstig is! Het gaat hier nog altijd om een baby, wat een muts zeg! Heb je vandaag al gebeld? Houd ajb je poot stijf, kan uit ervaring inmiddels wel zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar voor Jim en de afgelopen 4 maanden voor Sem continu de druk op de ketel moest houden en heel standvastig moest zijn om niet weg gestuurd te worden (ook door de ass.).

vandaag belde ik weer, en moest ik maanda gpas langskomen omdat de eigen dokter er niet is… dus dacht et niet, omdat het cb gisteravond nog mailde hoe het was bij de dokter, en zij zeer verontwaardigd waren dat ik niet direct langs mocht komen.



maar de dokter was niet moeilijk en ik mag door naar het ziekenhuis. Vooral dat spugen verontruste hem erg. Dus ik ben benieuwd! we gaan dus nog ff verder met gewoon bv…

Hoe gaat het nu? Ben je inmiddels al bij een arts geweest?

Belachelijk hoor dat ze je zo behandelen! Het stomme en lastige is gewoon dat je zo afhankelijk van die mensen ben he?! Je hebt het er maar mee toe doen… :?



Ik hoop dat je meisje inmiddels lekker aan de eterij is :pray:

Klinkt mij ook als een allergie in de oren. Ben benieuwd hoe dit verder gaat… succes!