vast berichtje bovenaan een topic

Hallo,

Ik heb zojuist een topic geplaatst.nu wil ik graag als eerste bericht een lijst plaatsen met namen etc. Deze lijst moet dan ook bovenaan blijven staan.kan iemand mij vertellen hoe dit moet? Er zijn al wel berichten geplaatst in dit topic.

Alvast bedankt voor het antwoord

Volgens mij staat recht boven in " je eigen berichten" en daa r opdrukken.

@Sweet-Love wrote:

Volgens mij staat recht boven in " je eigen berichten" en daa r opdrukken.


nee, ze bedoelt volgens mij een lijst met namen van de schrijvers die meeschrijven in het topic, zoals in de maandtopics en zo (volgens mij dan). Kun je in paint maken, dan elders op het net plaatsen (of in een loos bericht ergens op kok, en vervolgens de url van het plaatje in je openingsbericht tussen (min die spatie) zetten.

@fiep klophout wrote:

@Sweet-Love wrote:
Volgens mij staat recht boven in " je eigen berichten" en daa r opdrukken.


nee, ze bedoelt volgens mij een lijst met namen van de schrijvers die meeschrijven in het topic, zoals in de maandtopics en zo (volgens mij dan). Kun je in paint maken, dan elders op het net plaatsen (of in een loos bericht ergens op kok, en vervolgens de url van het plaatje in je openingsbericht tussen (min die spatie) zetten.


Oh lol :lol:



Die maak ik in exel en kopieer ik dan is psp. En werk ik af.

Je kunt bij het berichtje wat je hebt geschreven toen je het topic opende (het eerste bericht in het topic dus) op de knop ‘wijzig’ drukken, en dan kun je de lijst met namen nog toevoegen.

Deze blijft dan altijd als eerste staan. Hij blijft alleen niet bovenaan op de volgende pagina’s terugkomen.

Bedankt voor de reacties.ik denk dat ik het nu snap en ga het van de week eens proberen