Vanwege het onrustige drinken - lk gebeld!!! HELP!!!!

Ik belde dus vanmiddag de lk omdat ik het onrustige drinken van Djanel ff had gehad. Zij heeft me toen ook zo geholpen met die productie-dip… Toen adviseerde ze me dat ik tijdelijk domperidon moest gebruiken en dat doe ik dus ook nog steeds.

Voor het onrustige drinken had ze eigenlijk dezelfde tips als jullie, donkere slaapkamer, zo saai mogelijk maken. Dat heb ik gedaan maar weinig effect en bovendien heb ik nu vakantie, hoe moet dat als ik weer ga werken…



Maar nu begon ze dus over die domperidon want ik zei dat ik die nog steeds slikte en ze vind dat ik daar nu wel vanaf kan. (Ook omdat het niet goed is voor Djanel zei ze, het blijft een medicijn… :think: )

Ik denk zelf dus van niet juist omdat Djanel zo onrustig drinkt en ik amper nog een tsr heb… Dan gaat mijn productie toch helemaal naar de maan?



Wat raden jullie me aan? Ik weet het even niet meer hoor :?

23 keer bekeken :think: maar niemand heeft goede raad of hetzelfde meegemaakt?

Raad…tips… helaas,helaas…



Misschien heb je wat aan enkel herkenning???

Zie dat Djanel rond de 8 maanden is…klinkt me bekend in de oren dat onrustige drinken…

Elias deed dat ook rond die periode. Hij had het te druk met andere dingen,dronk steeds korter en minder,maar groeide nog gewoon flink door.



Het was natuurlijk wel een periode waarin de vaste voeding flink toenam (hij weigerde de fles tot dat moment,dus ivm met mijn werk mochten we het vaste voedsel opvoeren…dit i.v.m. het enorme inhalen van voeding wat hij snachts ging doen…ik zat helemaal stuk…).



Ik dacht zelf dat het aan het aflopen was,maat uiteindelijk kwam het weer goed.



Ik denk nog steeds aan een combi van zaken…misschien een flinke sprong bijvoorbeeld die de onrust veroorzaakte misschien…



Dus tips…nee…behalve aan blijven bieden.

Stond op dat moment in een ritme van eerst vast voedsel geven met daarna pas een slokje BV,maar heb dat toen ook afgewisseld om de productie in balans te houden…misschien is dat wat??

Eerst BV en dan pas het vaste voedsel geven?



Ik gaf wel a la rapley,maar meneer at dan nog behoorlijk veel…

Mandy thanks voor je reactie :-*

Maar hoe zit het dan nu met die domperidon die ik slik, ik weet zeker dat als ik daar nu mee stop dan keldert mijn productie dus zo snel en dat wil ik niet mar toch vind mijn lk dat ik het al te lang inneem. Ze zal dat toch niet voor niks zeggen?

Oooow wat moeilijk zeg!

Ben bang dat je niet veel aan me hebt…behalve dan de herkenning van het probleem…



Ik weet namelijk niet eens wat domperidon is…zie het wel eens voorbij komen hier op het forum,maar heb me er nooit in verdiept…

Misschien op een BV-forum?

Begrijp ik nu goed dat je het juist slikt vanwege je productie?

Om het op gang te helpen of te houden?



Misschien moet ik me er maar buiten houden als ik niet eens weet wat het middel inhoudt…maar je arts of apotheek weet vast wel meer over de invloeden van het middel of de lengte waarin je het slikt…



Mijn mening is meer gebaseerd op de leeftijd van Djanel…Joas deed het ook tegen de 8 maanden en 1 maand later was de BV voor hem inderdaad afgelopen…hij kreeg het veel te druk met om zich heen kijken, bewegen e.d. dus ik moest na de BV (met name 's avonds) altijd een fles of pyamapap bijgeven…alleen smorgens en smiddags na mn werk voelde ik lichte stuwing,maar verder daaaalde de productie snel…

Ik heb een tijd geleden een enorme dip gehad, mijn productie was echt niks meer en toen heb ik een een lk gebeld en ben daar ook langs geweest. Die adviseerde me domperidon te slikken zodat mijn productie meer zou worden en om het ook zo te houden. Ze adviseerde me het 2 a 3 weken te slikken maar ik heb dat dus langer gedaan omdat ik op het internet had gelezen dat er heel weinig in de melk zou komen…

Domperidon is trouwens een middel wat je bij de drogist kan halen voor tegen de misselijkheid…



Nu wilt ze dat ik ermee stop en dat snap ik wel maar ben zo bang dat er dan helemaal niks meer overblijft. Juist omdat het al zo k*t gaat. Misschien moet ik ook maar gewoon stoppen en kijken wat er gebeurt…

Balen zeg! Hier ook geen tips, enkel herkenning van een onrustig kereltje aan de borst :hug:

bij Nicolai hielp het om een zacht muziekje op te zetten.



Klasike muziek maakt hem heel relaxt hier. heel zachtjes op op de achtergrond.



ook vertelde ik hem verhaaltjes dat hij maar naar mij zou blijven kijken en dus zijn mond dicht bij de boob te houden.



ik ben aan het denken wat meer ik nog deed …





sux6!! :hug:

wat de domperidon betreft: volgens mij helpt die bij het opkrikken van de produktie, niet zozeer het instandhouden (maar dat kan ik mis hebben hoor).

Ik zou t ook maar gaan afbouwen, want alhoewel er weinig in de bv terechtkomt… weinig+weinig wordt op een gegeven moment toch best wat…



Over het niet aan de borst willen geen tips… Emma is verslaafd…

Hey tama



Ik heb ook domperidom omdat ik dus heel weingi meer had toen Fieke in het zh terecht kwam en had

dus contact opgenomen met n lk van t zh. We hebben n stappenplan opgesteld om de productie te

gaan verhogen en daarbij moest ik ook domperidom gebruiken.

Nu n half jaar later gebruik ik t nog :wink: Ik had ook t idee dat mn productie weer naar beneden

ging als ik zou stoppen. Ik ben dus heel langzaam gaan afbouwen en zit nu op 1 per dag.

Ik ben van 3 naar 3 weken 3-2-3-2-3 per dag gegaan (snap je t nog) en toen 3 weken op 2 en daarna

weer 2-1-2-1 per dag en nu zit ik dan op 1 en ik denk dat ik daar gewoon op blijf zitten voorlopig.

Ik merk aan Fieke geen verschil van voor en van nu. Moet wel heel eerlijk bekennen dat Fieke

gloeit van de medicijnen die ze zelf krijgt dus dat is ms niet helemaal eerlijk :wink:

je zou inderdaad eens langzaam kunnen gaan afbouwen en ter ondersteuning van je tsr syntocinon gaan gebruiken??Door dat je langzaam afbouwt is de stap terug niet al te groot , mocht je productie toch inzakken. Ik heb het spulletje ook gebruikt, maar ik kolfde volledig… bij het minderen, in combinatie met stress en een bijna-burn out is mijn productie toen ineens helemaal gestopt…



Gewoon proberen joh, zakt het in, kun je toch gewoon weer op je oude dosis gaan zitten en het later nog een keer proberen?

Ik ben het al aan het afbouwen. Elke week een pilletje minder (nam er 3 op een dag), ik zie wel hoe het gaat. Hij krijgt er nu kv bij want van mij komt hij niet aan zijn volledige voedingen. Ik leg hem elk uur aan als ik thuis ben maar ik heb er dagen bij in de week dat ik pas om 17 uur thuis ben dus dat gaat niet. Kolven gaat ook niet omdat ik in de thuiszorg werk en ik niet bij die oudere mensen kan kolven.

Ach ik zie het wel hoor, ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden en vooral de nachten want daar geniet ik nu toch extra van :inlove:



Hij heeft toch 8 maanden volledige bv gehad dus ik heb het toch goed gedaan. En alles wat hij er nu nog bij krijgt is mooi meegenomen.

TaMa, ik herken vaak dingen die jij schrijft omdat onze kindjes nagenoeg even oud zijn. Bovendien slik ik ook Domperidon. Mijn produktie was zelfs ondanks de D. aan het kelderen, maar dat kwam echt door stress. De afgelopen tijd wilde ze niet eens aangelegd worden. Moord en brand schreeuwde ze. Zat ik daar met klaptieten en een gillend kind. :frowning: Ze drinkt nu wel weer maar is nog steeds onrustig. Hoort volgens mij echt bij de leeftijd.

Ik bouw trouwens nog even niet af met de D. Het loopt nog en dat wil ik ook nog zo houden. Ik heb een tijdje geleden wel m’n LK er nog over gemaild: Kan ik dit wel lang slikken? Zij vond 4 pilletjes per dag heel redelijk en ver buiten een gevarenzone. Gewoon doen, zei ze. Dus dat doe ik. Ik weet dat het een medicijn is, maar ik weet onderhand ook niet meer wat ik moet aannemen en wat niet. Doe dus gewoon wat ik denk dat oké is.



Maar je bent dus al aan het afbouwen? Heb je wel vrede mee, lees ik uit je verhaal?

Eerlijk gezegd had ik het liever anders gezien.

Maar ik word erg moe van dat getrek en dat gebijt aan mijn tiet en wat ik ook doe, hij blijft het doen. Het lijkt wel alsof hij overdag gewoon niet aan de borst wil, hij duwt me bij hem weg en alles om hem heen is belangrijker en leuker dan de tiet. Door dit onrustige gedrag bheb ik al een tijd lang geen goede tsr meer en ondanks de domperidon mijn productie minder is geworden. Alleen s’nachts drinkt hij heerlijk bij me dus ik hoop dat we daar nog lang van mogen genieten.



Ik ga wel de domperidon afbouwen want de lk zei dat het niet goed was voor mij en voor Djanel als ik het telang zou gebruiken. Zou niet goed voor de lever zijn?

Ik probeer hem zoveel mogelijk aan te leggen omdat ik het nog niet zomaar opgeef. Maar ik heb me nu wel neergelegd bij het feit dat ik kv erbij moet geven want ik heb niet genoeg voor hele voedingen en dat merk ik aan het gedrag van hem. Veel huilen, boos worden als de borst leeg is, en niet de plasluiers zoals toen alles nog goed ging.

Dus daar heb ik wel vrede mee…

Nou, jouw verhaal had het mijne kunnen zijn hoor! Hier precies hetzelfde gedrag: duwen, bijten, huilen, wegdraaien, en alleen 's nachts lekker drinken. Ook mijn tsr is aanzienlijk minder geworden. Ik ben ook aan het bedenken hoe lang ik dit zo blijf doen.

Wel fijn dat het herkenbaar is en dat we er zo over kunnen praten :hug:



Ik hou van bv geven, echt waar. Ik had gehoopt dat ik Djanel een jaar of zelfs langer kon voeden maar zoals dat het nu gaat zie ik dat dus echt niet gebeuren en dat vind ik jammer maar ik heb geen zin om met tegenzin te gaan voeden omdat ik weet dat ik dan weer een hele strijd moet aangaan.



Ik geef het nog niet op en ik probeer hem vaak aan te leggen maar wil hij niet dan wil hij niet. En ik hoop dat de nachten en de ochtenden nog lang mogen doorgaan want dan genieten we er wel allebei van :inlove:

Amen!

Same here.