Vanwege dronkaard staat man langs snelweg om 23.00......

met onze jongste zoon van bijna 1 jaar oud :frowning: . Gelukkig hebben ze geen ongeluk gehad, maar manlief belde net dat hij een auto voor zich zó het talud had zien afrijden :shock: . Manlief uiteraard er heen, blijkt die man stomdronken te zijn en zit gewoon plaatjes te luisteren in zijn auto :twisted: :twisted: . Man heeft gelukkig de hulpdiensten al ingeschakeld, en moet wachten tot ze er zijn. Ondertussen slaapt onze Yanniek heerlijk diep. Ik hoop zo dat de hulpdiensten er snel zijn en ze zo thuiskomen :pray: :pray: . En o wat ben ik dankbaar dat die gast het talud is afgereden i.p.v. tegen mijn man of een ander persoon op te botsen met zijn dronken kop :pray:



Wat deed mijn man met Yanniekje langs de weg zo laat? Nou onze leiverd zou uit logeren vannacht zodat ik ook weer eens bij zou kunnen tanken en wij morgen fris en monter met onze oudste zoon een dagje erop zouden gaan. Alleen onze jongste lieverd bleek ons te veel te missen dus die is weer opgehaald en slaapt vannacht weer heerlijk thuis!

Zo, dat is lekker dan. Gelukkig dat je man en zoon ongedeerd zijn!

Jeetje, wat zal je man geschorkken zijn. Gelukkig is er met hen niets gebeurd!!!

Jeetje zeg, goede actie van je man om er heen te gaan. Veel mensen zouden doorrijden en wie weet wat voor gekke acties die man nog uit zou gaan halen dan!!!

Gelukkig dat de politie onderweg is. Dat ze HEM maar lekker een nachtje laten logeren! :wink:

Jeetje, daar kan ik zo kwaad over worden, over dat soort gekken.

Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd…

jeetje zeg!!

doodeng!

@femmie wrote:

Jeetje zeg, goede actie van je man om er heen te gaan. Veel mensen zouden doorrijden en wie weet wat voor gekke acties die man nog uit zou gaan halen dan!!!

Gelukkig dat de politie onderweg is. Dat ze HEM maar lekker een nachtje laten logeren! :wink:

Jeetje, daar kan ik zo kwaad over worden, over dat soort gekken.

Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd…






en zijn rijbewijs afnemen plussss een flinke rotboete… die vieze stinkerd… :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

beetje met z’n rotkop gaan rijden waar mensen met hun kindjes OOK rijden… bah, ik word er ziek van… :sick:

1 nachtje vasthouden??? Laat ze maar boeten die hufters!!!

Te belachelijk voor woorden!!!



Gelukkig je man en zoon nix zeg!!!



En goed van je vent om te stoppen hoor!!! :clap:

Oh! Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!

Over die l.llo zeg ik maar niks, getverdemme.



Fijne dag vandaag! (Gaan jullie nog wel iets leuks doen nu?)

Wat een schrik! Gelukkig zijn je man en zoon ongedeerd!

:evil: rijbewijs invorderen en noooooooooooooit meer afgeven…dus levenslange ontzegging van z’n rijbevoegdheid :snooty:

Ben het volledig mee eens om te boeten, alleen vaak interreseert het zulke lui niets en rijden ook wel zonder een rijbewijs.

Ja een beste boete en een nachtje in de de cel om nuchter te worden en dan nog een beste boete

gelukkig is alles met jullie goed afgelopen

Daar zijn we weer, we zijn vandaag wel lekker weg geweest! Overdag heeft onze Yanniek gelukkig gene problemen, en die blijkt achteraf ook bijna de hele dag bij opa en oma geslapen te hebben!

Die man, het is echt ongelooflijk…Hij had bijna een gezin van de weg geknald, dat ging net goed…Nadat mijn man bij die gast kwam, wilde deze uitstappen en de snelweg oplopen. Gelukkig (nouja ergens twijfel ik maar een geluk iig voor andere automobilisten) heeft mijn man hem tegen kunnen houden. Toen zei die gast dat hij die auto ook nog eens gestolen had! Mijn man heeft 112 weer gebeld om te melden dat er geen ambulance nodig was, alleen politie. Die politie kwam, en wat bleek :shock: :shock: . Mijn man is met hem blijven wachten tot de politie kwam, en wat zeiden ze: “Zo Henkie, moeten we je weer ophalen?”. Is dat niet absurd!!! :twisted: :twisted: :twisted: . Die gast is dus gewoon bekend om dergelijke streken! EN zo’n iemand rijdt gewoon de volgende keer misschien weer met zijn dronken kop op de weg! Ik kan er niet bij…

Ik ben echt blij dat het nu goed is afgelopen. moet er echt niet aan denken wat er had kunnen gebeuren…

niet te filmen dit! :?



maar goed dat je man en je kindje er goed van af zijn gekomen.

zulke mensen worden hier veel te zacht gestraft.

zet ze maar in als crach dummies!

die man zou nooit weer mogen rijden zeg…

jeetje… leuk dat je drinkt maar zorg dat je een ander daar niet mee lastig valt… :naughty: :naughty: :naughty:



wel goed van je man dat die is gaan kijken want veel mensenzouden tegenwoordig doorrijden… :clap:

…pfff nog steeds zijn er losers, sukkels, eikels die met drank op achter 't stuur kruipen. Denkniveau en verantwoordelijkheidniveau van een dooie kip als je t mij vraagt.



Mijn bloedeigen vader flikt 't ook (o.k met 2 glaasjes, maar alcohol is alcohol)…hij krijgt geen greintje respect hierom hoor…niemand niet.

Waarschiinlijk zal Henkie niet eens (meer) een rijbewijs hebben.



Jammer dat er altijd eerst wat ergs moet gebeuren voordat er echt wat aan wordt gedaan.



Morgen kan Henkie gewoon weer stomdronken in een auto gaan rijden.

Zucht. Wat een rare mensen bestaan er toch ook he. Fijn dat je man en zoontje niks is overkomen!!! :hug: