Vannacht voor het eerst zindelijk!!

Wij zijn trots op Broes! :dance:

We hebben hem vannacht voor het eerst géén luier om gedaan, een potje naast zijn bed gezet en hem goed gezegd dat hij géén luier om heeft en dat hij op het potje kan plassen.

We lieten een klein nachtlampje branden zodat hij zijn potje kon zien in het donker.

Vanmorgen zei hij heel trots: ‘kijk, ik heb geplast! en niet in mijn bed hoor!!’ en inderdaad, een grote plas in het potje, wanneer hij dat gedaan heeft, dat weten we niet maar we zijn zó trots en vannacht mag hij het dus weer proberen en dat vind hij zelf héél stoer! :thumbup: 8)

Hij was overdag zindelijk een beetje voor zijn 3e verjaardag en nu is hij 3,5 jaar.

EN nog niemand die je gefeliciteerd heeft - van harte :dance:



HEt is van mij nog de ver van mijn bedshow - lasse is niet eens overdag zindelijk maar wellicht plaats ik ook ooit op een dag zo’n berichtje :mrgreen:

He, wat goed!! En zo voor de eerste keer dus gelijk al droog! Echt heel knap!



Toevallig wilde Jayden vanavond ook geen luier aan, maar ik ga het straks wel ff wakker maken… Hier heb ik net de beschermhoes van het matras gewassen en ligt dus nog niet op zijn bed (kwam ik net pas achter :doh: )



Jayden is wel al een tijd overdag zindelijk, en als hij een keer tussen de middag slaapt… maar 's nachts dus nog niet…

En het is dus niet gelukt… :angel: Ging net ff kijken voor ik naar bed wilde gaan, maar meneer lag heerlijk in zijn eigen nattigheid te slapen: ik heb hem echt wakker moeten maken! Maar nu heeft ie weer een warme pyama aan, een schoon bed, én een luier 8)

Bedankt! :inlove: :-*

Zaterdagnacht is het hier ook mislukt, gelukkig niet midden in de nacht :silenced: maar 's morgens riep hij dat hij had geplast in zijn bed.

Vannacht heb ik een luier om gedaan (ook omdat de matrasbeschermer nog niet gewassen is :wink: ) en hem gezegd dat hij wél zijn luier mocht af doen om te plassen als dat moest.

Nou, ik kwam vanmorgen in de kamer en er lag een droge luier op de grond en een grote plas in 't potje!! :dance: :clap: :inlove:

Zo, dat is zeker goed zeg! Ik heb net gewoon maar weer een luier omgedaan, ik denk dat hij er voor 's nachts nog niet aan toe is. Overdag kan hij het heel lang ophouden, en doet ie rustig 2 of 3 keer een grote plas (ipv telkens kleine beetjes dus).



Maar zodra hij een luier omheeft, plast hij daar gewoon in: een keer heb ik hem zijn luier en pyama nog ff aangelaten bij het ontbijt, terwijl we normaal altijd eerst gaan wassen en aankleden. Toen verkondigde hij ook doodleuk dat ‘dit een flinke plas was’ :mrgreen:

Miranda, oei, haha, hij vind het duidelijk niet echt vies, Broes wel en dat scheelt natuurlijk wel! :wink:

Vanmorgen weer een droge luier naast het bed en een grote plas in 't potje!! :dance:

Ik denk dat ik hem nu stilletjesaan wel al mag volledig zindelijk noemen denk ik! 8) :inlove:

Wauw, wat knap van Broes, gefeliciteerd!!!



Liefs Suzanne