vandaag was haar laatste dag op het kdv

Even van me afschrijven hoor. Omdat de instroomgroep pas na de krokusvakantie begint, mag mijn dochter maandag eindelijk naar school. Vandaag was haar laatste dag op het kinderdagverblijf en heeft ze afscheid genomen van de juffen en de kindjes. Maandag ziet ze ze weer als ze haar broer op gaat halen, maar dat is toch anders. Zij heeft er niet zoveel moeite mee, ze zal het erg missen maar heeft erg veel zin in school. Ik loop echter met een ontzettend grote brok in mijn keel. Ze heeft het enorm naar haar zin gehad, we zijn dol op de juffen daar en een paar van de juffen kennen haar al vanaf het begin en kennen haar net zo goed als wij.

Ik heb ze vandaag een kaart gestuurd met fotos van haar waarin ik ze bedank want ik had die dingen niet kunnen zeggen zonder het droog te houden.

:hug: Wat worden ze gauw groot hè?



Kan me jouw gevoelens hierbij heel goed voorstellen, je sluit toch echt een hoofdstuk af. Wel fijn dat je dochter er geen moeite mee heeft :thumbup: . En wat lief, zo’n bedankje voor de juffen!



Sterkte ermee, en voor je dochter heel veel plezier maandag!

Went het al een beetje? Het is wel idd een best grote overgang maar je meisje is er aan toe dat zegt ze zelf! Dus dat is mss wel het beste compliment wat de juffen van het KDV kunnen krijgen toch? :inlove:

Mijn zoontje is inmiddels 5 maar ik kon het niet droog houden hoor, toen hij zijn laatste dag op het kdv had. Ik heb de hele dag lopen janken en ook toen ik hem ophaalde hield ik het niet droog.

Je bent dus niet de enige :wink:

Gelukkig! Ach ik ben gewoon een sentimentele muts. Haar juffen waren erg blij met de kaart. Op school gaat het hartstikke goed. Ze loopt te huppelen als ik haar ophaal en maandag- en dinsdagmiddag was ze boos omdat ze weer naar school wilde en niet naar huis. Gister voor het eerst naar de BSO geweest en ze stond lekker te dansen toen ik haar op kwam halen, dus ze had er wel naar haar zin. maar een paar wsl oudere meisjes waar zij mee wilde spelen, wilden niet met haar spelen. Zelf maakte ze er niet een drama van en ze is toen alleen gaan spelen/kleuren, maar ik vind het wel vervelend. Ach het komt wel, morgen gaat ze weer en misschien zitten er dan ook wat kindjes van haar klas op de bso. In ieder geval zijn er dan veel jongere kinderen. Ach school vindt ze hartstikke leuk en dat is het belangrijkste. Niet iedereen hoeft haar vriendje te worden.

Ja joh, op een bepaald moment zijn ze zelf echt toe aan school…alleen mama dan misschien nog niet :wink: Het gaat al allemaal zo snel.

Heerlijk dat het zo goed gaat op school :thumbup: