Nou… het ziet ernaar uit dat de uitgerekende datum zonder baby voorbij gaat voor mij. 'k Hoop toch niet dat ons mannetje ons net zo lang gaat laten wachten als zijn zus (twee volle weken extra…) :think:
Het kan nog…
Ik hoop echt voor je dat ie zich vandaag of morgen meldt!!! En niet nog 2 weken blijft zitten!!
Beebje het is hier buiten zoooo veeeel leuker!!!
Oh superspannend! Ik hoop voor je dat je geen 2 weken hoeft te wachten!
Ik hoop ook dat zoonlief zich eerder aandiend. Bij mijn mannetje was ik
dik twee weken over tijd, bij dochterlief 1 week, dus er is hoop
oei spannend…
Ben je al wel aan het rommelen dan?
@Debz25 wrote:
oei spannend…Nee hoor, niks van dat alles! :eh: :roll:
Ben je al wel aan het rommelen dan?
Ik hoop voor je dat het gauw gaat gebeuren (dat hoop ik ook voor mezelf :mrgreen: )
Weet maar al te goed hoe je je voeld…Met de eerste was ik ook pas bevallen bij 42.0
succes met de laatste loodjes!
ik wacht ook met je mee, ik ben achtereenvolgens met 41.5 40.5 en 41.5 weken bevallen…statistisch gezien zal je wel weer richting de 41/42 weken gaan…
mmm Nog niet…
Ze zeggen dat verse ananas helpt Hoe is het vandaag?
Nog steeds geen gerommel?
Nope, weer een “rommelloze” dag vandaag :mrgreen: Denk dat ik nu ook maar gelijk wacht tot 09-09-09 :mrgreen:
@pino wrote:
Nope, weer een “rommelloze” dag vandaag :mrgreen: Denk dat ik nu ook maar gelijk wacht tot 09-09-09 :mrgreen:
Als het dan toch mijn uitgerekende datum moet worden, dan doe ik wel met je mee :mrgreen:
@~Claudia28~ wrote:
@pino wrote:Nope, weer een “rommelloze” dag vandaag :mrgreen: Denk dat ik nu ook maar gelijk wacht tot 09-09-09 :mrgreen:
Als het dan toch mijn uitgerekende datum moet worden, dan doe ik wel met je mee :mrgreen:
Ja, gezellig!
ik was benieuwd of je inmiddels al bent bevallen? :shifty: :mrgreen: ben niet nieuwschierig ofzo
Ik lees elders dat 3 dagen geleden Ruben Victor is geboren!
Van harte gefeliciteerd!!!
@Ingrid28 wrote:
Ik lees elders dat 3 dagen geleden Ruben Victor is geboren!
Van harte gefeliciteerd!!!
Jaaaaa! Klopt! Het is een heerlijk mannetje!!
En we zijn nu natuurlijk vooral druk bezig met genieten!!
Bedankt voor de felicitaties!
gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!!! :dance:
Gefeliciteerd! :dance: