Vandaag negatieve test...wanneer weer testen?

Hoi!



Over 2 dagen is mijn NOD. Ik kon het niet laten en heb vanmorgen een test gedaan met matcare (ze zeggen dat je hiermee 4 dagen voor je NOD kunt testen), helaas…hij is negatief!



Ik heb verder ook geen duidelijke symptomen, maar omdat een hele betrouwbare haptonoom tegen mij heeft gezegd dat ik zwanger ben…twijfel ik nog! Zou hij gelijk hebben???



Wanneer zou ik het beste weer kunnen testen? Morgen alweer?

over 2 dagen :wink:



Als ik jou was zou ik nog even die dagen geduld hebben. Koop lekker ontbijt voor zondagochtend, eet dat, en test dan :wink:

:think: en hoe zou die haptonoom het weten dan?

@lydia, goed plan…dat ga ik doen…!!!

@guusje…ze voelde dat aan de stand van mijn baarmoeder en hormoonhuishouding, en dat terwijl ze niets wist van mijn wens!!!



jullie horen het zondag van me!!

@lydia…maar je denkt dus wel dat het kan dat ik nu negatief getest heb en dat het dan zondag positief kan zijn?

maar kan ze dat dan van buitenaf voelen?

een baarmoeder kantelt pas uit het bekken als het kindje groot genoeg is, vaak vanaf een week of 10-12…



sorry hoor, maar ik :eh: van zulke uitspraken :shifty:







ik hoop wel dat je zondag positief test :inlove:

@guusje…we zullen zien…hij heeft tot nu toe met alle ziektes etc. in onze familie gelijk gehad. Hij voelt het dus van een afstand hè, hij raakt me niet aan…nou ja…zondag weten we of het onzin is of dat deze man GOUD waard is :lol:

Oh wat spannend! Ik ben nu ook nieuwsgierig 8)

Hallo!



Ik ben inmiddels op mijn NOD…nog steeds niet ongesteld.

Zojuist getest, maar negatief…



Heeft iemand ervaring? Kan je met clearblue digitaal al vanaf je NOD of beter na paar dagen over tijd testen?



lala

het kan vriezen en kan dooien helaas:



ja normaal gesproken kan je van je nod positief testen MAAR er zijn heel veel meiden die pas een week later (of nog later) positief testen gewoon omdat ze nog te weinig hormonen in de urine hebben.

een bloedtest zou dan al eerder positief zijn.



maar het kan ook zijn dat je “gewoon” een paar dagen later ongesteld wordt…80% van de vroege zwangerschappen zet niet door en dan wordt je soms wat later en/of wat heftiger ongesteld…



ik blij duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:



edit: ik zie dat je sávond getest hebt?

doe het nog eens sóchtend direkt na het opstaan…het kan ook overdag…maar dan niet veel drinken de 4 uur ervoor

Heb je een regelmatige cyclus altijd?