Vandaag is een dag.....

waarin alles lekker tegenwerkt…



Totaal onverwacht mijn menstruatie…



Vannacht naast mijn jongste op een matras gelegen, want ik vertik het om hem nog in mijn bed te nemen… (mits hij echt ziek is…)



Vanmorgen mijn duo collega in tranen toen ik wat schriftjes kwam brengen…(op mijn vrije dag…)…Ik had volgens haar niets aan de kerstsfeer gedaan en oh ja ook al niets aan sinterklaas… (staat keurig elke keer een bordtekening, had kinderen gevraagd wat mee te nemen…en nee, ik ben geen tovenaar die hupsakee kerstversiering ergens vandaan trekt… ik was gestopt met werken en nu een jaar weer aan de slag, her en der, dus sorry…niets voorhanden…(zal wel meer aan de hand zijn want anders flip je toch niet zo??)



Dus ik naar mijn moeder of zij nog wat had liggen en in de pauze maar de boom opgetuigd in de klas… Samen met mijn 2 kleintjes…

Nog even met een andere collega gepraat die vond dat we om de tafel moeten gaan zitten… huhuh…



En net tijdens het lunchen valt het pak hgelslag…precies verkeerd…



Ik denk dat ik maar even geen koekjes ga bakken met de kinderen… :mrgreen:

Ah gossie, kom hier jij!!



Misschien maar beter thuis blijven de rest van de dag. Kids voor de tv (hoe onverantwoord kun je zijn :? ) en zelf een boekje erbij.



Succes vandaag…hij is al half om…

O balen is dat zo’n dag, maar af en toe heb je dat. Sterkte nog vandaag!

Bah wat erg zo’n dag!!! dikke :hug:

Balen zeg… maar ehh: niets ana kerstsfeer gedaan?? Het is pas 10 december. Het is toch vanaf nu pas een beetje de bedoeling dat je de kerst erin brengt… wanneer had je dat dan moeten doen?? Vannacht?? Lekker zo’n collega.



Nou ja sterkte ermee.

Thanks!

:-*

Eneuh, de televisie staat aan, nou moet er nog even geslapen worden door de jongste, maar die wil nog niet echt…



Ik ga maar eens boven opruimen…Volgens mij kan ik vandaag heeeeel goed weggooien! :mrgreen:

he mupke toch… laat die collega haar frustraties lekker ergens anders op botvieren… het is toch niet de bedoeling dat je op de vrijdag na sinterklaas meteen alles omgooit en zonder pardon over kerst gaat beginnen? Je hebt potdorie net een dag gehad… :hand: had zij er al wel wat aan gedaan dan vandaag? ik vind het echt belachelijk hoor… en iedereen heeft wel eens een baaldag meis… laat lekker de boel de boel, en als toetje slaapt zelf met marije op de bank tv kijken ofzo???



dikke knuf… :hug:

@ Miekske :hug:

zullen we elkaar de hand schudden???





Hmm hier ook al zo’n super fijne dag. :liar:

Ik ben heel erg nerveus voor morgen (1e echo), halve dag naar de maan omdat ik mijn bed niet uit kwam, en achteraf voel je je daar dan weer k*T over.



Ik moet er bij zeggen dat ik geen werk heb en al een poos in de ziektewet zit (ONGEWENST, maar dat is mss niet nodig om te zeggen met mijn chronische ziekte) en als je al ene poos thuis zit gaat de motivatie van op een aceptabele tijd je bed uit komen en actief bezig zijn met huishouden of iets anders er een beetje af!



Vanmorgen bij het plassen weer bruin slijm? verloren, en daardoor werd ik nog onzekerder. Net wou ik mijn benen gaan scheren en pakte daarvoor een klapstoeltje waarmee ik in de badkamer kan zitten, laat ik dat ding even flink op mijn wreef van re-voet vallen!! :cry:



Kortom: ik ben geirriteerd, kan om elk piepje wel huilen en voel me echt nutteloos.



Zo dat moest er even uit, sorry voor mijn ego bericht!!

:hug: Nou voor jou ook een welverdiende knuffel!



En ik ben op de kamer van mijn oudste even goed geruimd…1 Vuilniszak tot het nokkie toe vol met zooi… :thumbup: Heerlijk!



En ja, de meeste klassen toveren meteen na de Sint alles in kerstsfeer…Maar die hebben dan ook dozen vol klaar staan… :wink: Ach ja… :eh:

Wat een dag! :?



:hug:

poeh poeh wat een rotdag meis

@miekske wrote:

:hug: Nou voor jou ook een welverdiende knuffel!



En ik ben op de kamer van mijn oudste even goed geruimd…1 Vuilniszak tot het nokkie toe vol met zooi… :thumbup: Heerlijk!



En ja, de meeste klassen toveren meteen na de Sint alles in kerstsfeer…Maar die hebben dan ook dozen vol klaar staan… :wink: Ach ja… :eh:




En had die duo dan wel al wat aan de kerstsfeer gedaan?lekkere samenwerking zeg!van haar kant af,je kan toch samen overleggen wie wat doet dan ga je toch niet als een kind zitten janken omdat een andere het niet heeft gedaan!!!



Nou ga lekker op de bank met een kop thee en laat lekker de boel de boel en denk aan jezelf even lekker ego :lol: :hug:

Ga inderdaad maar eens met die collega om tafel, maar NU EVEN NIET! :wink:

@miekske wrote:

waarin alles lekker tegenwerkt…





ROT-EX.... wat die is natuurlijk schuldig aan deze dag.....(toch?) :lol: :lol:

snel de mand in Miekske... morgen weer een nieuwe dag!
ROT-EX.... wat die is natuurlijk schuldig aan deze dag.....(toch?)




:mrgreen: :-*