omdat ik gewoon goed doe!! alleen met de kids in een gezellig huisje, geen schulden en bovenwonder red ik het financieel allemaal, ook omdat ik het allemaal zo goed op een rijtje heb… ik kan zelfs heerlijk op zomervakantie naar Frankrijk met de kindjes, heb niet veel, maar wel lieve vriendinnen en de kindjes doen het gewoon goed… ja… daar ben ik allemaal best een beetje trots op…
het is natuurlijk nationale complimentendag… maar dacht, tralala, ik geef mezelf er eens eentje (ik ben namelijk een hele slechte ontvanger :mrgreen: )
@Snoesje wrote:
o
het is natuurlijk nationale complimentendag… maar dacht, tralala, ik geef mezelf er eens eentje (ik ben namelijk een hele slechte ontvanger :mrgreen: )
:thumbup:
Krijg je er van mij een welgemeend compliment bij, heerlijk dat je alles zo fijn op orde hebt :thumbup: !
hahaha, dank je wel…
Hebben jullie ook een complimentje voor jezelf?
@Suuus wrote:
Krijg je er van mij een welgemeend compliment bij, heerlijk dat je alles zo fijn op orde hebt :thumbup: !
En van mij ook!

Complimentje voor mezelf: ik had verwacht dat ik heel onzeker zou zijn met de baby. Maar vanaf dag 1 vertrouw ik op mijn moedergevoel en het gaat super goed :dance: Denk wel eens: oh is dit wel goed? Maar niet zo vaak als dat ik verwacht had.
kijk!! dat is dan ook weer mooi om te weten. Heel goed dat je jezelf daar een complimentje voor geeft!!
Beetje te laat, maar daar mag je idd heel trots op zijn! Goed van je meis dat je alles zo goed voor elkaar hebt! :-*
dank je wel… en nu ben ik ook nog eens verliefd… mennn, hahahaha