vanavond op RTL8: spectaculaire bevallingen....

Amerikaanse serie reportages over opmerkelijke moeders van over de gehele wereld.

Moeders die het ziekenhuis nooit bereikt hebben en zonder enige medische hulp in extreme situaties zijn bevallen.

Het werkelijke telefoontje naar de hulpdienst en interviews met de personen in kwestie vertellen hun ongelofelijke bevallingsverhaal.



Yolandi van Heerden, een jonge vrouw uit Zuid-Afrika is gedwongen te bevallen in haar auto terwijl haar man met 220 kilometer per uur over de weg raast. Dan ontmoeten we Tracy Kennedy die uitkijkt naar de geboorte van haar tweeling in het ziekenhuis. Maar door omstandigheden haar kinderen ter wereld bracht op twee verschillende locaties, op twee verschillende dagen. Shannon Yelton was ook van plan haar baby in het ziekenhuis ter wereld te brengen. Verschillende bewakingscamera’s brachten in beeld hoe Shannon haar kleintje ter wereld bracht in de parkeergarage van het ziekenhuis.



© rtl.nl

hoe laat :mrgreen:

oh oeps 22.20 :mrgreen:

dankjewel :-* gaat ik kijken :thumbup:

Ik heb het vorige week gezien en vond het wel weer errug Amerikaans. Deed me denken aan Rescue 911 wat begin jaren '90 op tv was. Maar wel geinig…

Jaaaaaaaaaaaa ik ga kijken, ben gek op reportages en medische dingen op TV altijd :mrgreen: :mrgreen:

Jeutje… in een vliegtuig… brrr

ik vond ze nu niet echt spectaculair … en het lijken echt op oude opnamens … maar ja tijdverdrijf he :lol:

@mukkemuk wrote:

ik vond ze nu niet echt spectaculair … en het lijken echt op oude opnamens … maar ja tijdverdrijf he :lol:




nou die bevalling in het vliegtuig leek me toch knap spectaculair toch?



niet te geloven dat dat kindje het gehaald heeft :shock:

Oh dat ga ik zeker kijken.

Ja vind dat erg mooi om te zien!

Heb het vorige week idd ook al gezien.

jammer heb het gemist :cry:

ja ik vond die in het vliegtuig ook echt bijzonder zeg! en zoo klein met 25 weken :frowning: