Vanavond Derek Oglivie

Hallo,



Ik ga vanavond naar Derek Oglivie toe :dance:

Heb er zo’n zin in lijkt me echt heel bijzonder om mee te maken en ik hoop natuurlijk op een reading :pray: maar dat zal iedereen in de zaal wel willen.



Esmie

Gaaf ! :mrgreen: Ik ben er 2 keer geweest en zou nog wel een 3e keer willen…

heel veel succes :-*

@esmie wrote:

Hallo,



Ik ga vanavond naar Derek Oglivie toe :dance:

Heb er zo’n zin in lijkt me echt heel bijzonder om mee te maken en ik hoop natuurlijk op een reading :pray: maar dat zal iedereen in de zaal wel willen.



Esmie




Ik ga in Oktober er heen. Dan is hij in Maastricht.

Heel veel succes vanavond.

Ik ben er gister geweest en het was super. Wat een humor en een lach heeft die ook! Het enigste wat ik wel vond is dat er maar weinig readings werden gegeven (5)

Ik vond het heel mooi en bijzonder om mee temaken.

Helaas zelf geen reading gehad.

Hij deed er gisteren wel meer dan 5.

Ik was er ook :slight_smile:



Hij maakte dezelfde grappen als vorig jaar in Amsterdam.

De enige keer dat ik even in shock was, was toen hij vertelde dat Amy Winehouse gisteren was overleden.



Hebben jullie gewacht op met hem op de foto te gaan?



Ik vind hem op tv leuker en minder over the top.

Nee we zijn meteen weg gegaan. Heb jij wel gewacht dan?



Ja van Amy winehouse daar schrok ik ook van.

Nee hoor,we zijn meteen weg gegaan. We hadden wel genoeg Derek gezien vanaf rij 5 :wink:

ik ben vanavond geweest.



Vond het niet heel erg anders dan op tv. (dat had ik wel verwacht)

Geen reading of bekenden waardoor ik nog steeds niet 100% overtuigd ben van z’n gave… :think:



Maar er wat iemand op hyves die zei dat die personen die een reading kregen misschien wel acteurs waren…

Tsjah dat zet je toch aan het denken…



al geloof ik zeker dat er meer is…

maar de zaal was denk ik te groot en de mensen waren te ver van ons af om echt overtuigt te worden.



Al blijf ik het fascinerend in boeiend vinden

Dan zat je vlak voor me hihihihi ik zat op rij 8.

Het zijn echt geen acteurs hoor. Wij zijn vorig jaar juni geweest en hebben een reading gehad. Nou had ik al geen twijfels, maar dan sta je echt perplex. Was echt heel gaaf.

Ik ben zelf niet geweest, maar wel bekenden van mij en die hadden wel bekenden die een reading hadden gehad.

@Linda Laene-Maes, vertel vertel!

ja ik ben ook benieuwd…



Ik denk ook niet dat het acteurs zijn maar heb toch wat ‘gezonde’ achterdocht.





denk idd dat je sneller overtuigd wordt als het een bekende is die een reading krijgt of iemand naast je of dichtbij je in de zaal.

Dan zie je ook hoe iemand achteraf reageert.

Net een heel verhaal getypt, doe ik iets fout en het is weg. Zal morgen proberen alsnog het verhaal te posten, want ik moet zo weg.

Okee, ga het hele verhaal nog een keer typen…



Wij zijn 2 jaar geleden naar de theatershow geweest en op een gegeven moment kwam hij onze kant op lopen en vroeg wie er vier kinderen hadden. Dus mijn man en ik staken onze hand op, en ik was in de veronderstelling dat er vast nog meer mensen dat deden. Wij waren ook echt voor een avondje uit gegaan en absoluut niet met de hoop een reading te krijgen. Maar goed, het ging dus om ons. Hij vertelde van de plantjes die ik gezet had in de tuin, links een klein stukje en rechts een groter stuk. De voordeur sloot niet goed, er zat een deukje in de auto op een bepaalde plaats. Echt zo apart als iemand dat tegen je zit te vertellen en het klopte allemaal precies. Op een gegeven moment begon hij over het kind dat op het hoge bed sliep, op bovenin het stapelbed. Nou hebben er drie bij ons een (half)hoogslaper, dus dat schoot niet op. Daarna vertelde hij dat ik van dat kind de kast had opgeruimd en daardoor er een plank leeg was. Het ging dus om Bas, onze derde.



Hij vertelde dat Bas erg paranormaal begaafd was en dat hij contact had met ons zoontje, waar ik tussen Bas en Veerle een miskraam van heb gehad. Ik vond het super om te weten dat het een jongen was, want dat vond ik toendertijd het moeilijkste, niet weten wat het geweest was. Daarna kwam naar voren dat een incident van weken daarvoor te maken had gehad met ons kleine frummeltje. Bas lag toen net in bed en ging ineens in paniek gillen. Dus ik naar boven en hem getroost. Daarna gevraagd waarom hij zo in paniek was. Hij vertelde dat er iemand aan zijn bed stond te schudden en tegen het raam te tikken. Dus ik heel nuchter, dan zullen we tegen die meneer of mevrouw zeggen dat ze dat niet meer mogen doen. Hierop gaf Bas aan het misschien wel een baby was. Dat maakte dat ik ineens helemaal van de kaart was, want waar kwam dat nou ineens vandaan. Toen ontstond bij ons het vermoeden dat er meer aan de hand was bij Bas en bij Derek werd dat dus bevestigd. Ons kleine frummeltje wilde dus gewoon contact met zijn broertje.



Na de show zijn we niet gebleven, maar achteraf hadden we dat wel moeten doen. Op dat moment hadden we er geen behoefte aan, we waren zo onder de indruk en perplex. Er kwamen allemaal mensen naar ons toe om te zeggen dat het zo bijzonder was en vragen te stellen en daar waren we helemaal niet aan toe. Achteraf kwamen er heel veel vragen in ons op, die nu niet meer aan Derek gesteld konden worden. Hoe ga je hier mee om? We zijn de dag na de show gelijk gaan praten met Bas en we hebben verteld dat het zijn broertje is die met hem wil praten. Blijkbaar kwamen er wel meer geesten bij hem, en door heel open te zijn en hem te leren om ze weg te sturen als hij geen zin heeft gaat het nu over het algemeen heel goed. Soms heeft hij het nog wel een heel moeilijk, dan komt er bijvoorbeeld iemand die een ledemaat is kwijtgeraakt door vuurwerk en die gooit allemaal vuurwerk. Dat komt er dan pas weken later uit, en tot die tijd is hij panisch als er vuurwerk te horen is. Waarschijnlijk een goed bedoelde waarschuwing, maar hoe weet zo’n kind dat nu? Dat zijn de moeilijke momenten, maar soms is het ook heel leuk, dan zit je in de auto op weg naar vakantie en zegt Veerle (die heeft het ook) dat er een baby op mijn schoot zit en Bas bevestigd dat. Super toch om dan te weten dat je echt compleet op vakantie gaat.



Nu is het weer rustiger voor Bas, want hij heeft het vooral als het donker is, dus nu het weer vroeger donker wordt, gaan de verhalen weer komen.



Heel verhaal zo, maar het kan dus echt!

Kippenvel bij het lezen van jouw verhaal.



Ik ga er in Oktober heen, gewoon ook zoals jullie zijn gegaan een avondje uit.



Wel heel mooi om te weten dat jullie kleine frummel er altijd is en ook samen met jullie mee op vakantie gaat.