Hoi,
Weet iemand vanaf wanneer je je kindje elke dag moet voelen?
Of elke dag hoort te voelen?
Liefs,
Noortje
ik weet het niet,
maar toen ik 16 weken was voelde ik het kindje voor het eerst, maar niet elke dag daarna.
nu voel ik het sinds een kleine week elke dag.
maar denk dat het bij iedereen anders is.
24 of 28 weken, geloof ik.
Vanaf 27 weken geloof ik
Liefs Suzanne
27 of 28 weken toch? Ik voelde Jayden pas met 28 weken elke dag, terwijl ik hem wel al voor het eerst met 15 weken voelde. Maar de placenta lag voor en Jayden was (en is) niet zo’n druktemaker, dus dat duurde heel lang voor ik hem echt elke dag voelde.
Ik heb altijd als regel in mijn hoofd zitten…Als ik het niet vetrouw, en de kleine VOOR MIJN GEVOEL te weinig had gevoeld die dag, trok ik aan de bel…
Vanaf 27 weken…maar als je er zelf geen goed gevoel bij hebt…bellen!
Ik ben dus nog net geen 22 weken en heb een paar hele drukke dagen achter de rug en voelde het kindje dus echt een paar dagen niet, ook niet 's avonds… maar vandaag weer volop. :inlove: Dus kan er weer even tegen… :mrgreen:
Maar ik heb ook de placenta voor, dus vandaar even mijn vraag.
ik voel zusje elke dag
@NoortjeP wrote:
Ik ben dus nog net geen 22 weken en heb een paar hele drukke dagen achter de rug en voelde het kindje dus echt een paar dagen niet, ook niet 's avonds… maar vandaag weer volop. :inlove: Dus kan er weer even tegen… :mrgreen:
Maar ik heb ook de placenta voor, dus vandaar even mijn vraag.
Zoals je zelf al zegt, paar drukke dagen gehad. Dan denkt beebje ook, lekker slapen
Hier ook hoor, veel gedaan, weinig beweging, weinig gedaan volop beweging. Maar sowieso bij mij nu wel elke dag minstens 10 x.
Beebje krijgt nu ook steeds minder ruimte dus hoe langer je zwanger bent voel je ook minder beweging.
ik heb ze vanaf de dag dat ik ze voelde iedere dag gevoeld, ook deze emt voorliggende placenta :inlove:
Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een voorliggende placenta, ik heb tot aan de geboorte de kleine niet elke dag gevoeld, hij was erg rsutig en maakte alleen hele kleine bewegingkjes die ik niet scheen te voelen.
Tja toen was hij nog rustig maar nu :roll: schiet hij alle kanten op.