die ik laat zien sluit aan de zijkant, en de schouders zet je met klittenband vast. Zo zakt het hoofdje er niet in zoals ik wel bij de combisleeper zou hebben.
Is hetzelfde idee als de puckababy of niet?
@Gemmama wrote:
Is hetzelfde idee als de puckababy of niet?
kan wel. Is van hetzelfde merk als de swaddle me.
Zelfde materiaal ook :thumbup:
Wij zweren bij de combisleeper. deze gebruiken sinds mijn zoontje 1 maand is. Moet er wel bij zeggen dat ons zoontje er groot is.
Lydia! dat ziet er mooi uit!
Had ik dat maar eerder geweten!
(ik denk niet dat we die nu ook nog gaan aanschaffen…het wordt toch wel weer een beetje gortig …gister bij de Prenatal ook weer een leuke rekening betaald! )
We hebben besloten hem eerdaags in zijn ledikantje te gaan leggen (wieg wordt beetje krap) en dan het nog eens te proberen met het slaapzakje. Heeft hij wat meer ruimte misschien ?!
Er staat op de site van LC dat de combi sleeper VEILIG te gebruiken is VANAF de geboorte dus ik zie geen reden waarvoor dat gevaarlijk zou moeten wezen
@San 27 wrote:
Er staat op de site van LC dat de combi sleeper VEILIG te gebruiken is VANAF de geboorte dus ik zie geen reden waarvoor dat gevaarlijk zou moeten wezenkan wel wezen. Ik wil salomé er wel even in leggen om te laten zien waarom ik het onveilig vind… Lev zakte er toen met zijn koppie door naar beneden. Voor pasgeborenen vind ik het niet geschikt. Verder ben ik groot fan van de combi :thumbup:
Steven heb ik ook na 2 weken worstelen met lakentje en deken in een slaapzakje gestopt. Hij trapt net zolang tegen de dekens tot hij ze ver genoeg heeft weg getrapt. In het slaapzakje ligt hij een stuk rustiger, al wordt hij nog regelmatig wakker snacht’s. Maar dat zal wel een keer minder worden hoop ik .
@lydia wrote:
@San 27 wrote:Er staat op de site van LC dat de combi sleeper VEILIG te gebruiken is VANAF de geboorte dus ik zie geen reden waarvoor dat gevaarlijk zou moeten wezenkan wel wezen. Ik wil salomé er wel even in leggen om te laten zien waarom ik het onveilig vind… Lev zakte er toen met zijn koppie door naar beneden. Voor pasgeborenen vind ik het niet geschikt. Verder ben ik groot fan van de combi :thumbup:
Ooh oke dan is het een ander verhaal :oops: