Vanaf welke leeftijd naar het Circus?

Ik vraag me af of Jasper mee zou kunnen naar het Circus? Hoe oud waren jullie kinderen bij hun eerste bezoek aan het Circus?

Volgens mij was Micah ruim 2. Hij vond het prachtig…

Wij zijn vorig jaar geweest, Nikkie was bijna 3. Ze vond het geweldig.

Zo te horen moet het met Jasper zeker kunnen :dance: , leuk: ik heb voor vaderdag 2 kaartjes kunnen regelen. Die mag Jasper dan aan papa geven… Leuk uitstapje voor hun 2en… :mrgreen:

nano is 1 keer naar het circus geweest, volgens mij (maar ik ben daar nogal slecht in) was dat een week na zijn 2de verjaardag (anders was het een week na zijn derde verjaardag, en terwijl ik dit schrijf bedenk ik dat ie week na tweede verjaardag in oeganda was, en daar hebben ze geen circussen, hij was dus nét drie). Het was een enorm lange zit (3 uur geloof ik) maar hij hield het prima vol, heeft echt zijn ogen uitgekeken. Leuk idee om ze lekker met z’n tweetjes te laten gaan!

Hier geweest toen Sophie bijna 3 jaar was, ze vond het ge-wel-dig :thumbup:

Hier vorig jaar met chiara geweest. Ze was toen 2,5 en dat was geen succes. Ja, de eerste paar nummers, eigenlijk alleen waar dieren bij zaten. De acrobatiek kon haar niet boeien en resulteerde dus in weglopen van de plaats, netzolang er weer dieren kwamen. We zijn ook tijdens de pauze weggegaan, zijn nog een rondje dieren gaan kijken op het terrein en toen was het mooi geweest.

ik denk dat het per kind afhankelijk is.

Sophie kan nog geen 5 minuten stil zitten, dus 2,5 uur is voor haar een erg lange zit.

wel geniet ze van elke dag naar de dieren kijken, dus doen we dat meer.

En dat ik wel graag naar het circus had gewild, (circus belly ) is maar jammer voor mij.

Bij Jasper is het erg wisselend: de ene keer houdt ie’t nog geen 5 min vol, en als het hem boeit, kan ie zo 1,5 uur stil zitten. Laatst was er een stukje over het circus op tv- repetities en zo: hij was helemaal gebiologeerd en zat met open mond te kijken(toen kreeg ik het idee om eens naar het circus te gaan) maar nog geen dag later had ik op kaartje bij een veiling geboden en kreeg toch een beetje de bibbers, vandaar mijn vraag :wink: