vanaf welke leeftijd mogen ze op 6 voedingen zitten?
Dus om de 4 uur?
Lizz komt vandaag al steeds om 4 uur als ik dr eerder wakker maak
weigert ze de borst
ze groeit ongeveer 200 gram per 3 dagen plast en poept goed
en is goed alert tijdens de voeding en in bad gaan
mijn dochtertje drinkt vanaf het begin ook om de 4 uur. als ikhaar eerder wakker maak drinkt ze wel maar spuugt ze heel veel uit, echt hele golven :shock:
Dan slaap ze ook niet meer goed in daarna. Nu voed ik dus gewoon om de 4 uur en dat loopt prima. ze heeft volle plasluiers en is verder een erg tevreden kindje. Ze is ook niet veel afgevallen en woog al 8 pond bij de geboorte. Ik zou dus gewoon om de 4 uur gaan voeden.
Mijn dochtertje is nu trouwens 3 weken en vanaf 2 weken voed ik haar dus om de 4 uur.
@maantje wrote:
mijn dochtertje drinkt vanaf het begin ook om de 4 uur. als ikhaar eerder wakker maak drinkt ze wel maar spuugt ze heel veel uit, echt hele golven :shock:
Dan slaap ze ook niet meer goed in daarna. Nu voed ik dus gewoon om de 4 uur en dat loopt prima. ze heeft volle plasluiers en is verder een erg tevreden kindje. Ze is ook niet veel afgevallen en woog al 8 pond bij de geboorte. Ik zou dus gewoon om de 4 uur gaan voeden.
Mijn dochtertje is nu trouwens 3 weken en vanaf 2 weken voed ik haar dus om de 4 uur.
ja jij bent dus ook bevallen (moest ook wel want je was al overtijd)
maar nooit meer ergens gelezen dat je bevallen was en een meisje GEFELICITEERD
en bedankt voor je antwoord soms komt ze ook wel om de 3 dus ik luister maar naar haar
Bedankt voor de felicitaties. Ik schrijf niet mee met de 9maanden mama s dus daarom niet gehoord denk ik? Mijn meisje komt s avonds soms ook vaker…zeker zo rond etenstjd heeft ze een huil uurtje en voed ik haar extra. Geniet van je meisje!