vanaf wannneer 1ste mogelijke zwangerschapsklachten

Vanaf wanneer kun je eigenlijk de 1ste zwangerschapsklachten krijgen?

Hier is het nu al 3x een paar dagen na de eisprong geweest…

Denk dat dit bij iedereen heel verschillend is. Kennis van mij kwam er pas na 20 weken achter dat ze zwanger was. Ik was bij 5,5 week doodziek. Dus ja, moeilijk om in te schatten.

zo verschillend… bij mij was het zo dat ik totaal geen lichaamlijke klachten was alleen erg moe halverwege de dag… ik kreeg halverwege mijn zwangerschap wel last van stemmings wisselingen

het is dat we via de mmm bezig waren om zwanger te worden want anders had ik het niet eens opgemerkt behalve dat mijn ongi uit zou blijven

hmmmz dan had ik het dus evengoed gemerkt :think: :mrgreen:

Ik was de week voor dat ik ongi moest worden erg moe en veel stemmings wisselingen en eet ( freet) buien Niet normaal.

Daarom had ik erg het gevoel dat ik zwanger was en nu blijkt dat ook zo te zijn.

Maar het kan bij iedereen anders zijn.

Liefs

hahahaaha ik had een week voor mijn nod ook mega vreetbuien die ik totaal niet gewend was maar werd toch ongi helaas :roll:

nu dag 11 en slijmpjes zijn weer aan het veranderen en bmm staat weer hoog en is zachter dus we kunnen weer aan de bak :mrgreen:

Ik heb vandaag last van slijmverlies bij het plassen

Ook had ik vanmorgen ongieachtig gevoel en een beetje last van mijn rug

Verder heb ik het idee dat mijn borsten gevoeliger zijn dan anders

Ik hoop zo dat het raak is he!!

De dagen duren mij echt te lang nu

Bij ons dochter was ik 2 dagen te vroeg met testen denk dat ik dat nu wel weer heb en dat ik zaterdag al wel ga testen