Vanaf wanneer zwangerschapsverschijnselen

dag allemaal,



Ik ben nu 5 weken zwanger en ik voel eigenlijk niks.

Af en toe heb ik wat gevoelige borsten maar dat komt en gaat een beetje.

Ik ben behoorlijk onzeker omdat mijn vorige zwangerschap 3 maanden geleden een miskraam is geworden.



Wie heeft hier ervaringen mee en vanaf hoeveel weken begonnen jullie kwaaltjes?

last van mijn borsten heb ik nooit gehad, misselijk ben ik alleen bij de 2e geweest en bij de andere 2 dus niet, bij de oudste was ik vanaf een week of 6/7 wel wat moe en koud en bij de andere 2 na een week of 8 ofzo dat ik meer moe was etc.



Maar op het misselijk zijn na bij de 2e heb ik nooit echt ‘klachten’ of kwaaltjes gehad in de 1e 3 maanden of ze in elk geval niet zo ervaren.

bedankt voor je reactie.



Ik weet ook wel dat het nog maar heel pril is allemaal dat ik me niet zo druk moet maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan…

Ik voel me weer als vanouds k*t vanaf de 6e week. Moe, misselijk, grieperig-achtig, chagerijnig…erg leuk allemaal, maar het is voor een goed doel. Dit duurde bij de 1e tot de 14e week geloof ik :think:



Jammer dat die warmte het nog een tikkie erger maakt :evil:

@el wrote:

bedankt voor je reactie.



Ik weet ook wel dat het nog maar heel pril is allemaal dat ik me niet zo druk moet maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan…




het is zeker makkelijk gezegd hoor :wink:



Heb zelf tussen de 2e en de 3e een missed abortion gehad en voor ik er weer vertrouwen in had bij de 3e… en wat had ik toen ook graag weer misselijk willen wezen, gewoon omdat ik dan voor mijn gevoel meer zwanger zou zijn… wat natuurlijk onzin is, want de oudste was er ook gekomen zonder noemenswaardige kwaaltjes… maar ja, vertel dat maar aan een vrouw die net zwanger is en onzeker.

Ja inderdaad, meer kwaaltjes zouden mij waarschijnlijk wat meer gerust stellen. Stom he?

De vorige keer had ik deze wel en ging het met 10 weken fout, dus dat kwaaltje niet altijd een goede zwangerschap hoeven te betekenen zou ik juist moeten weten.



Bedankt voor de reacties.

Ik kreeg mijn eerste verschijnselen met 6w1d. Met de zwangerschap ervoor die helaas is mis gegaan kreeg ik de eerste verschijnselen al met 4wk.



Het zegt dus allemaal niks

4w1d heb ik de pot al geknuffeld :sick:

ik had bij tygo bijna geen verscheinselen

was alleen sneller moe … kon de hele dag wel slapen

had het sneller koud en wat later in mijn zwangerschap was had ik veel last van stemmingswisselingen

maar gevoeligere borsten of misselijk ben ik niet geweest

ja 1x bij de appie toen kwamen de croisantlucht en kaaslucht verkeerd binnenvallen

maar geen relatie met de pot gehad

ik sliep zelfs gewoon door snachts… hoefde niet tussendoor eruit om te piesen ofzo

Bedankt voor alle reacties. Het stelt me toch wel gerust om jullie ervaringen te lezen!

Gefeliciteerd!

Ik heb mijn hele zwangerschap geen kwaaltjes gehad! Het hoeft niet dus :mrgreen:

Maar ik begrijp je gevoel! Ik begon het ook pas te geloven toen ik een bolle buik kreeg en nog was het onvoorstelbaar :slight_smile:



Geniet van je zwangerschap! Het lijkt lang te duren, maar als het eenmaal zover is…

Bedankt!

Gisteren heb ik de eerste echo gehad en tot nu toe lijkt alles goed.

Ik ben afgelopen woensdag en donderdag heel misselijk geweest maar vandaag lijkt het wel mee te vallen.



Klopt het dat het wisselend is?