Mijn vraag is vanaf wanneer schoenen voor je kleintje?
Voor welke schoenen moet je dan gaan ?
Moeten dat eerst schoenen zijn met zachte zool of al direct stevige schoenen ?
Fieke loopt overal aan en loopt aan 1 hand met je mee. Ze probeert ook af en toe de oversteek
te maken van bank naar tafel en ik denk (hoop) dat t dus niet lang meer gaat duren voordat
ze dus haar eerste echte stapjes los gaat maken
Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden :thumbup:
Alvast bedankt
wanneer : als je kind goed stevig loopt op blote voetjes
welke : een soepel buigzame zool zodat ze hun voet goed kunnen afwikkelen! :thumbup:
Voor nu zou je nog van die schoentjes aan kunnen doen met een zachte zool. Zoals van het merk bardossa of shoesme. Als ze een week of 6 goed kunnen lopen, dus wat meer dan een pasje van de stoel naar de bank, kun je schoentjes kopen met een stevigere zool.
Ik heb voor Serina schoentjes gekocht toen ze een week of 7 goed kon lopen en schoentjes met een goed buigzame zool.
Heb laatst weer een paar schoentjes gekocht met buigzame zool van shoesme en daar loopt ze prima op had nl ook schoentjes gekocht met een vrij harde zool maar ze struikelde er nogal veel door dus voorlopig koop ik alleen nog schoentjes met buigzame zool.
Hier ging het vrij snel dat ze eerst stapjes deed aan 1 hand en toen een paar stapjes los, ze liep met 11 maanden al :inlove:
Google eens op Shoesme, super goede schoentjes voor de eerste stapjes met een hele dunne soepele zool! :thumbup:
He tante polla,
Mijn Ries wordt de 15e 10 mnd en trekt zich overal aan op en zet ook wat stapjes.
Ik heb gisteren ook shoesme schoentjes voor hem gehaald. Deze zijn lekker soepel en hebben een anti slip zool. Echte schoentjes mogen ze pas aan als ze 4 weken alleen kunnen lopen is mij door de verkoopster verteld.
Het zijn echt super schoentjes!!
Groet Suus
Dank jullie wel voor de antwoorden :thumbup:
We zijn gisteren in de auto gesprongen en naar de schoenenwinkel gereden n dorp verder en
daar hebben we de meest schattige shoesme gekocht. Ze kan er ook nog wel even mee door geloof ik :think:
Fieke vond ze ook echt helemaal de wereld, want ze heeft ze niet meer losgelaten :mrgreen:
Ons werd door de fysiotherapeute geadviseerd om schoentjes met buigzame zool te kopen zolang ze nog geen 2 maanden volledig los stapt. In huis zoveel mogelijk op blote voeten laten lopen. Dit zou volgens haar het beste zijn voor de spierontwikkeling in de voet. Pas stevige zool als ze dus langer dan 2 maanden volledig los lopen, en ook dan in huis zoveel mogelijk op blote voeten.
@tante polla wrote:
Dank jullie wel voor de antwoorden :thumbup:
We zijn gisteren in de auto gesprongen en naar de schoenenwinkel gereden n dorp verder en
daar hebben we de meest schattige shoesme gekocht. Ze kan er ook nog wel even mee door geloof ik :think:
Fieke vond ze ook echt helemaal de wereld, want ze heeft ze niet meer losgelaten :mrgreen:
En "ons"daar niets over vertellen :naughty: :mrgreen: