vanaf wanneer om de 4 uren?

ja de titel zegt het al…vanaf wanneer zaten jullie op voeden om de 4 uur?

bij amber is het af en toe zo,maar dan weer om de 3 uur.zit dan wel weer met de tijden.kom dan niet uit.hoe lossen jullie dat op.?

Hier overdag ongeveer rond de twee a drie uur, maar eigenlijk let ik er niet zo op. Als hij komt, komt hij en gaan we voeden. 's avonds komt hij ook behoorlijk vaak. 's nachts meestal een keer en dan 's ochtends vroeg weer.

Ik zit ook nog om de drie uur, of zelfs eerder. 's nachts kan ik het niet bijhouden, dan ben ik echt zo moe dat ik hem weer terug leg, en dan later weer wakker wordt voor de volgende voeding, terwijl ik niet eens weet of ik die nu een half uur of 3 uur geleden heb gegeven!

Maar overdag laat Tyrone er meestal wel weer langer tussen zitten, of dat drinkt ie heel weinig en komt ie daardoor weer vaker :?

Ik heb blijkbaar geluk gehad! Fenne at in het begin om de 4 uur overdag en 2 keer s nachts! (6 'borst’voedingen)Van 6 tot 12 weken sliep ze door en toen ,na 3 maanden, was dat weer 1 keer s nachts… en dat vond ik al best vermoeiend :zzz:

Veel succes en hopelijk snel ook wat meer (ritme en) slaap voor jou! :-*

Mischa kwam de ene voeding na 3 uur en de andere na 4 uur.

Hij had al heel snel een ritme. Maar met bv vooed je op verzoek (deed ik dus) dus kwam hij een dag vaker ook goed.

Maar ik denk dat hij ong. 10 weken was toen hij aan dit ritme zat.

Mea drinkt nog steeds soms om de drie uur en soms om de vier uur. Ik laat het gewoon zo.

Is soms wel lastig, want ze heeft geen vaste uren om te eten plus ze slaapt elke dag tot een ander uur, dus elke dag is anders … Hoop dat het binnenkort vanzelf goedkomt en bij jou ook :wink:

Kai zit volgens mij nu al 4 a 5 weken op om de 4 uur en hij is daar best regelmatig in.

als hij een keer komt met 3 uur dan geef ik hem ook wel hoor

en snachts komt hij als hij komt meestal is dit 4 uur soms een keer 5 uur en gisteren zelfs al 6 uur. :smiley:

overdag maak ik hem wel wakker naar 4 uur want anders slaapt hij snachts minder en dat vind ik dan weer minder

idd die tip kreeg ik ook, overdag max. 4 uur ertussen zodat ze goed wennen aan dag/nacht ritme

Noa ging pas om de 4 uur toen ze fruit kreeg (met 4 maanden mee begonnen). Daarvoor was het soms 3 uur en soms 4 uur. Ik weet uit ervaring dat je de halve dag aan het tellen bent om te zorgen dat je met de uren uitkomt.

Succes ermee.