:lol: :mrgreen: …eens kijken of hij zich kan gedragen als die knuffel meegaat t bed in
Meiden thnxx voor alle antwoorden
hier ook vanaf dag 1 knuffels in bed…
niets mis mee…liggen buiten bereik…behalve haar tutje…die had ze vanaf het begin geadopteerd :inlove:
Dave ook vanaf begin knuffels in bed…steeds minder worden het er…maar zijn sjaffies ( giraffen) owh die moeten in bed anders kan hij niet slapen hoor…
Vanaf dag 1! In het ziekenhuis (ook op de IC) werd er zelfs gevraagd om een knuffel. Dat kon een gevoel van geborgenheid geven aan de ukkies.
Zo’n bed/couveuse was toch al zo groot voor ze…
Het hele huis is bezaaid met knuffels, ook bij Amy in bed en die speelt er overigens niet mee. Ze vind het gewoon gezellig met z’n alle in bed.
Anna Sofie was altijd net een papegaai, die moest een doekje over haar gezicht anders sliep ze niet.
Ik vond dat nog enger dan zo’n knuffel, maar ze sliep er wel heerlijk mee. Als ik Lev een knuffel mee geef voor in bed wordt ie hyper, dat doe ik dus maar niet meer Die slaapt dus zonder.
Hier ook nooit zo´n voorstander van knuffels in bed als ze nog klein zijn.
Milan heeft nu sinds kort een kleine knuffel/ kroelpopje bij zich.
Meestal ga ik toch nog een paar keer bij hem kijken en als hij eenmaal slaapt leg ik het meestal iets van hem vandaan.
@meissie wrote:
Wessel heeft vanaf zijn geboorte een knuf in bed…zonder gaat hij niet slapen.
Hier hetzelfde…Zonder gaat Ryan niet slapen! Vanaf zn geboorte 1koe en de hema ‘platte’ kikker knuffel in bed. Beide moeten ook altijd mee als we ergens heen gaan waar die moet slapen :roll:
Nou ik dacht dus eergisteren ok dan gaat de knuffel mee naar bed.
Eenmaal in zijn bed werd hij toch kwaad, pakte de knuffel en gooide die naar de andere kant van zijn bedje alsof die wilde zeggen hee wat moet dat hier dit is mijn bed. :lol:
@lydia wrote:
Anna Sofie was altijd net een papegaai, die moest een doekje over haar gezicht anders sliep ze niet.
Ik vond dat nog enger dan zo’n knuffel, maar ze sliep er wel heerlijk mee. Als ik Lev een knuffel mee geef voor in bed wordt ie hyper, dat doe ik dus maar niet meerDie slaapt dus zonder.
Hier nog zo 1.
Stein moest iets over zijn hoofd hebben om in slaap te vallen. Anders sliep hij niet
hier slapen beide kids vanaf de geboorte met een lappenpopje. Zonder slapen ze niet.
De knuffels biedt hen ontzettend veel troost. Met de knuffel worden ze altijd gelijk rustig :inlove:
Lynn heeft nu sinds een paar maanden een tweede knuffel erbij. Een poes. opeens was die ook onmisbaar geworden :roll:
Maar er gaat niks boven haar eerste lappenpop.
Was ook wel praktisch, als ik er eentje kwijt ben, maak ik zo een nieuwe :mrgreen: