vanaf wanneer indalen bij tweede ?

Vanaf wanneer kan je kleine gaan indalen ?

Ik dacht dat bij de eerste redelijk snel zou gaan mits het ook gebeurd, maar bij een tweede dat het langer kan duren …



Ben er even nieuwsgierig naar…

mijn kleintje zit wel al netjes met het koppie naar beneden ,ze zit in het bekken maar ze ligt nog steeds niet vast , dus blijkbaar wil het niks zeggen tot nou toe hihih mijn eerste dochter die lag met 30 weken vast in het bekken , :think:

Jelle lag ook best redelijk vroeg al goed.



Maar ik was bij de VK en die drukte heel hard bij mijn onderbuik, ze zei, de bekken staan al wat losser, dus de kleine lag al naar beneden.



Eerlijk gezegd verbaasde het me niet, want al een tijdje kan ik de kleine goed voelen dat die naar beneden ligt vanwege de hikjes die die geeft.



Maar daarom dacht ik, is dat niet te vroeg … was ik dus even nieuwsgierig naar.

Meestal daalt een tweede later in dan de eerste, maar dat hoeft natuurlijk niet per sé. En ‘te vroeg’ indalen bestaat volgens mij niet hoor :wink: .

Bij mij kan de tweede niet later indalen dan de eerste, want de eerste daalde pas in met het persen :mrgreen: . Deze beeb ligt nu ook nog super hoog, dus denk dat het weer hetzelfde zal gaan.

thomas was bij 8 cm ontsluiting nog niet ingedaald…bleef daarom ook een paar uur steken op die 8 cm, dus het kan nog op het aller laatste moment :wink:

hoii



hie rlag lindsay vanaf week 33 ingedaald



felicia onze oudste pas vanaf week 36 dus kan ook sneller gaan hihih

miranda is ze ook eerder gekomen???

hoii



mijn dochter is met 38 wkn gehaald en idd had toen wel een rijpe baarmoedermond en 2 cm ontsluiting…

en bij me eerste had ik ook met 38 wkn ook al 2 cm ontsluiting maar die lag pas vanaf week 36 ingedaald



dus het kan heel verschillend zijn



groetjess miranda

Hm dat vroeg k me ook af. Maaike was geloof k ookal snel naar beneden. Deze lag vorige controle al met koppie naar beneden. Heb afgelopen 2 dagen veel harde buiken met krampen gehad. Dus ben donderdag benieuwd of t ingedaald is. Heb wel meer pijn nu bij mijn schaambeen en de rest daarondr. Heb ook bi.

Leeuwin,



Ken je gevoel, sinds vandaag heb ik een hele rare gevoel van beneden. Ook al heb ik last van mijn bekken, waaronder vaak rondom mijn schaamstreek vond ik dit toch heel anders aanvoelen.



Dus ja, weet ook niet wat ik er van moet verwachten … :think:

Tja klinkt t zelfde zoals K t voel. Ook van onder voelt t van binnen anders als voorheen. Morgen ochtend gelukkig naar d vk. Hopelijk bevestigd zij mijn idee/gevoel dat t ingedaald is. En dat t hopelijk vast ligt. Hoop stiekem dat t eerder komt met 37 wkn, zie t nie zitten om tot 40wkn of langer te lopen ivm bi. En jij?

Gelukkig is mijn BI momenteel wel een beetje beter. Gister wel veel pijn gehad, kon moeilijk lopen, maar vandaag een betere dag. Heb regelmatig veel last van groeispurten en daardoor ben ik niet zo met mijn BI bezig maar meer met buikpijn, gekke ben ik he :wink:



Ik moet volgende week woensdag pas naar de VK, maar ik herken je gevoel wel, het liefst mag deze ook rond week 37 / 38 komen, want ik heb een ‘zware’ kind. Jelle was ook 4510 gram en deze wordt waarschijnlijk zwaarder omdat ik volgende de 30 weken echo al ‘2 weken verder loop, alhoewel dat niet veel zegt, denk ik toch dat het een flinkerdje wordt’.

tja femke das best wel raar ja dat je niet zoveel bezig bent met je bekken. ik vraag me af hoe je dat doet. ookal wil ik er niet mee bezig zijn, mijn lichaam dwingt me gewoon om er mee bezig te zijn. omdat elke stap zeer doet en ik er dus echt rekening mee moet houden.

maar wel lekker dat je van je buik geniet… ben je echt zo bang dat het weer een groot kind word?? heeft de vk dat nu ook aangegeven?? gaan ze je dan ook eerder inleiden of doen ze dat niet??



ik ben net trouwens bij de vk geweest. en die heeft mijn vemoeden bevestigd. de beeb is idd al een beetje ingedaald. opzich wel mooi schilt met de bevalling meer en t kan nu ook niet meer draaien. alleen jammer dat t van onder wat gevoeliger/ pijnlijker is nu…

Nou, het hoeft bij een tweede niet persé later, ik ben net terug van de vk en madammetje ligt netjes ingedaald :slight_smile:

Dacht het al te voelen op oudejaarsavond.

Gister bij de Vk, en ze lag nog boven mijn bekken …

(bbbi) Bewegelijk Boven Bekken Ingang …

Ze zei ook dat het ‘vaker’ voorkomt dat de 2de pas later indaald!

Kevin was al vrij snel ingedaald!

Mijn 3e uk ligt ook al bijna helemaal ingedaald en pepijn lag met 33 weken ook al helemaal ingedaald met z’n koppie naar beneden.

Dus het kan allemaal, ik ben dus niet gek geworden :shifty: :think: :mrgreen: