Ik zat in twijfel…waar hoort deze vraag nou? Bij babyvraagjes? Dreumes- of peutervragen? :think: Ik had geen idee, dus dan maar even hier
Mijn mannetjes zijn inmiddels 5 maanden oud, ik heb de babynomade van Red Castle tot nu toe gebruikt in de kinderwagen maar deze is inmiddels te klein
Nu ben ik even op zoek naar iets waar ik ze dan wel lekker warm in in kan pakken en ik vind de bunker er heel mooi uit zien, lekker warm en confortabel, maar is hij niet veel te groot voor mijn ukkies of valt het mee? Kun je hem ook in de kinderwagen gebruiken of is de bunker zo voorgevormd dat dat niet lekker ligt?
Wie of wie kan mij helpen??
Thanks, Gemma.
Emma lag met 5 maanden ook in de bunker :thumbup: . Ze paste niet meer in de bak dus lag ze helemaal plat in de wagen. Ik vind het ideaal zeker met deze kou! Ik zind hem ook helemaal niet te groot ik betwijfel eerder of ze er tot dr derde in kan zitten :think:
Ze kan er lang in hoor Debbel, mijn dochter is een behoorlijke reus voor haar leeftijd en zit nu in de bunker, en dat zie ik volgend jaar ook nog wel passen, ze heeft ruimte zat :thumbup:
Eline lag met 5 maanden ook in de bunker, ze paste niet meer in de bak. Perfect!
Dank jullie voor de antwoorden.
Maar zou hij ook in de wagenbak passen? Ik wil ze nog wel even in de bak houden zolang het past gezien de kou buiten
Ik heb trouwens een duobak, dus ze liggen samen in 1 bak, hij is dus wel vrij breed, dus dat zal wel passen maar volgens mij is de bunker vrij lang toch? :think:
Hier hebben we de bunker vanaf de geboorte gebruikt voor ons zoontje in de wagenbak (bugaboo…dus vrij lang). Ideaal…als hij in slaap viel tijdens het wandelen konden we hem met bunker en al als pakketje overleggen naar bijvoorbeeld de box. Ons zoontje heeft hem vorig jaar winter tijdens de echte koude dagen nog gebruikt in de wandelwagen als voetenzak. Nu wordt hij gebruikt voor ons dochtertje…soms in de wandelwagenbak, soms in de babyschaal in de fietskar. Multifunctioneel dus en voor langdurig plezier!
groetjes,
Birdy
Ik gebruik de Bunker al vanaf Indy dr geboorte, heb hem nu bijna altijd in de maxi cosi zitten en als ze de kinderwagenbank ingaat dan stop ik hem daar in. Ik vouw meestal de onderkant wat naar binnen toe en dan past het goed hoor!
Ideaal ding en je kan hem overal in doen :thumbup: